1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pc-suite Ryppyilee..

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anzzi, 10/3/04.

1. Anzzi

Anzzi

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z2
    Sellanen juttu et kun laitan BT päälle pc ja puhelimesta, sen jälkeen kun menen pc-suiteen ei tule mitään niitä valikoita vaikka mRouter näyttää alakulmassa et yhteys on. Olen asentanu kaikki ohjelmat uudestaa mut nekään ei auttanu???

2. haakana

Tykkäykset:
    0
    Joo, mullakin välillä temppuilee samalla tavalla mutta käynnistä kone uudestaan ni pitäs auttaa.

3. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Mulla ryppyilee kans PC suite, S60 laitteessa eli N-gagessa eli:

PC ja N-gage parittelee ihan ok. Mut M-routerin ikoni ei muutu vihreeks, sen merkiksi että yhteys on luotu. PC-suitekin herjaa että kytke N-gage.

4. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Mulla olis Oggelmia mun N-gagen ja pc-suiten kanssa,
    bluetooth usb sovitin on merkiltään EPOX bt-dg03 ja ohjaimet(versio 1.4) on sen mukana tulleelta levyltä, käyttöjärjestelmäni
    win 2000pro....

Asennettuna pc-suite n-gagelle, versio on edeltävä versio 6.2:sesta.
    Bluetooth lähettää puhelimeen tiedostoa ym, sekä toisin päin, eli yhteydet on kunnossa... mutta pc-suiten mrouter ei tunnista puhelinta jotta pc-suiten saisi käynnistettyä!!! Löytyiskö apua ongelmaan?? kokeilin myös pc-suite 6.2, sekin toimii hieman puolihuolimattomasti.. ja senhän pitäisi tukea n-gagea, mutta tietyissä sovelluksissa se sanoo että "tämä ei ohjelma ei tue puhelintasi"

Jaa tämä viestiketju