1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC suite ongelma

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja PaHaPuKkI, 22/1/05.

1. PaHaPuKkI

Tykkäykset:
    0
    jeps ku yritän mennä pc suitelle se näyttää offline ja sanoo jotain ensinmäisestä käyttökerrasta.. pystyn siirtää kännyyn kamaa ku meen lähetä kohalle ja bluetooth laite mut en voi päättää minne se menee.. muistaisko kukaan mitä tos alus pitäs säätää ku asentelee pc suitea ku jotain häsläsin sen synkronin kanssa mut siihe tuli joku yhteys virhe aina. =) kiitos jo näin etu käteeen

2. Gnomus

Tykkäykset:
    0
    Itse laitan aina tosta alhaalta ensiksi sarjaporttiyhteysen kännykkääni, sitten se mRouterista ruksi bluetoothin päälle, niin se yhdistää PC Suiteen.

3. PaHaPuKkI

Tykkäykset:
    0
    oon yrittäny mut ei taho toimiin

4. PaHaPuKkI

Tykkäykset:
    0
    joo siis siirrän bluetoothin kanssa jos en maininnut ja muistaisko kukaan että pitääkö siinä alussa säätää jotain!????!?! auttakaas ny joku :)

5. mikka

Tykkäykset:
    0
    mul o sama ongelma.. mut ei sil niin välii ku niitä voi lähettää hiiren oikeel napil > Lähetä > bluetooth.. ainut on vaa se että ei saa kännykästä siirrettyä kuvia koneelle ku ei tuo pc suite toimi :(

6. Gnomus

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän kuvia saa siirettyä koneelle ilman PC Suiteakin.

Laitat vain kännykästä lähetä, sitten se etsii bluetooth laitteita ja sit kun se löytää sen tietokoneesi, niin lähetät siihen.

7. PaHaPuKkI

Tykkäykset:
    0
    jeps on tuo nokian asiakaspalvelu aika syvältä.. oon monta kertaa laittanu viestii et miks ei toimi mutku ei tuu vastausta..

8. Raikke

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    S3, Sonera
    No eipäs pidä paikkaan sellainen juttu!
    Kyllä ne vastaa kaikkiin viesteihin.
    Itsellenikin tuli just eilen vastaus viestiin jonka olin kirjoittanut 22.12.2004
    On se sentään niiiin nopeaa tämä suomen suurimman e-maili liikenne.
    Ainakin kun vertaa muutamiin matkapuhelin yms. operaattoreihin,
    joilla voi mennä toista vuottakin vastauksen saamiseen...;)

-RaS-

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Club Nokia ainakin vastaa suhteellisen nopeasti, mutta mitä hyötyä siitä on kun vastaukset ovat tyyliin kiitos palautteesta, laitamme tiedon eteenpäin ja sen jälkeen ei koskaan kuulu mitään. ;)

Ehkä pitäisi käyttää samaa häiriköintitaktiikkaa minkä monet ovat nykyään omaksuneet kun yrittävät erottua massasta eli pommittavat loputtomasti soittopyynnöillä ja sähköposteilla kunnes saavat vastauksensa...tai ilmoituksen ettei kannata enää ottaa yhteyttä. :p

10. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Juu, varsin yksinkertainen 7610-lisävarustekysymys club nokialle jonossa, ollut kohta kaks viikkoa..

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    No aina ei voittaa. ;)

Yleensä varaudun itse "virastoasioissa" noin viikon viiveeseen sähköpostin kanssa. Silloin ei ainakaan tule pettymyksiä, kovin usein.

12. barbarian

Tykkäykset:
    0
    Itselläni oli sama ongelma, räpläilin vähän aikaa, ja sain selville että kone ottaa automaattisesti PIM sykronointi ja filetransfer yhteyden puhelimeen joten puhelimen bt yhteys on varattuna ja pc-suite valittaa, että yhteys katkaistu.

No otin nuo pois automaattisesta käynnistyksestä ja katkaisin yhteydet, niin alkoi pc-suitekin pelaamaan.

13. Opa17.1

Tykkäykset:
    0
    mulla auttoi nämä

mulla teki ensin samaa, että ei saanut siirrettyä tietoja, vastasivat tuesta että pitää muistikortille antaa ensin joku nimi, johan alkoi toimia...(6230).
    Toisekseen synkronoinnilla ei ole muuta tekemistä kun esim. Outlookin kanssa, ja mulla se antaa kanssa joskus virheilmoituksen, mutta toimii normaalisti kun pistää asetuksiin sen kohdan, että automaattinn synkronointi, kun puhelin liitetään. Toiminut sillain luotettavasti, eli syncronointi päälle, klikkaa kuvake systemtrayhyn ja sen jälkeen puhelin kiinni.

Jaa tämä viestiketju