1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

pc-suite ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kuukuti, 10/6/04.

1. kuukuti

Tykkäykset:
    0
    tossa viikko sitten kun sain 3660:n asensin pc-suiten. arvelin kuitenkin etten tekisi sillä mitään koska minulla ei ollut bt:tä.. poistin sen ja sain kuitenkin ostettua bt:n.. asensin pc-suiten muutama päivä sitten uudelleen mutta joka kerta kun olin laittanut kansion minne se asennetaan ja painanut nextiä asennus on kaatunut.. tai siis jämähtänyt.. alapalkkiin jää vain killumaan installshield wizard eikä sen napsauttamisesta ole mitään iloa..

osaisikohan joku auttaa koska tarvitsisin m-routerin pikaisesti käyttöön?

2. Torppa

Tykkäykset:
    0
    mulla on kaikki asennettu ja mrouter palkki löytyy tuolta pikavalikosta, mutta se ei tunnista mun n-gagea

3. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Mulla olis Oggelmia mun N-gagen ja pc-suiten kanssa,
    bluetooth usb sovitin on merkiltään EPOX bt-dg03 ja ohjaimet(versio 1.4) on sen mukana tulleelta levyltä, käyttöjärjestelmäni
    win 2000pro....

Asennettuna pc-suite n-gagelle, versio on edeltävä versio 6.2:sesta.
    Bluetooth lähettää puhelimeen tiedostoa ym, sekä toisin päin, eli yhteydet on kunnossa... mutta pc-suiten mrouter ei tunnista puhelinta jotta pc-suiten saisi käynnistettyä!!! Löytyiskö apua ongelmaan?? kokeilin myös pc-suite 6.2, sekin toimii hieman puolihuolimattomasti.. ja senhän pitäisi tukea n-gagea, mutta tietyissä sovelluksissa se sanoo että "tämä ei ohjelma ei tue puhelintasi"

Jaa tämä viestiketju