1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC suite kaataa exploreria jatkuvasti?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tomini, 6/4/07.

1. tomini

Tykkäykset:
    0
    Terve

Eli sain pari päivää sitte E65:n, ja asensin myöskin PC suiten uusimman 6.83-version. PC suitehan integroi "kätevästi" itsensä osaksi tiedostonhallintaa. Tiedä johtuuko tästä, mutta joka tapauksessa heti alusta alkaen tiedostonhallinta alkoi kaatuilla välillä, kun puhelimeen yritti siirtää jotakin. Nyt explorer kuitenkin kaatuilee, vaikka puhelin ei ole edes kiinni koneessa. Kaikki alkoi PC suiten asentamisen jälkeen, joten en keksi muutakaan syytä tähän. Ja tätä tapahtuu todella usein, joten se ON ärsyttävää. Explorerin kaatumisen jälkeen kun monet asiat eivät enää toimi.

Onko muilla vastaavia ongelmia? Rasittavaa, että PC suiten kanssa on näköjään AINA jotakin ongelmia, sama mistä versiosta on kyse. Jos ei muu auta, on pakko uninstalloida tuo ja keksiä miten pärjätä ilman. Ja todellakin toivoa, että ongelma poistuisi sen myötä!

Ja niin, käyttöjärjestelmänä win XP sp2.

-Tomi

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Älkää käytäkö typerää IE:tä. Käytä ennemmin Firefoxia, on paaljon parempi. hmm.. En ole kyllä itse huomannu samanlaista, kaippa juuri siksi, kun en sitä käytä. Syytä en nyt just osaa ajatella sun tapauksessa..

3. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Ja mitenkähän Internet Explorer liittyykään Exploreriin eli tiedostonhallintaan? Aivan, ei mitenkään.

Aika seppä olet jos saat tuon Explorerin korvattua Firefoxilla.

edit: ja harvassa ovat ne joilla tuo PC Suite toimii edes välttävästi. Esim. Oxygen Phone Manager on toinen vaihtoehto, maksullinen tosin.

4. tomini

Tykkäykset:
    0
    Juu ei tässä ie:stä puhuttu. Firefoxia minäkin selaimena käytän, mutta se onki sitte aivan toinen stoori..

Tosiaan tuo suite on kyllä yksi ongelma. Vanhalla 6600:lla ongelma oli puhelimen yhdistäminen. Nyt kun puhelimen ja koneen välissä on kuparia radioaaltojen sijasta, tuo yhdistäminen kyllä onnistuu (mitä nyt välillä saa buutata, kun suite ei edelleenkään tunnista puhelinta) ja tiedostotkin siirtyvät, mutta sitten itse tietokone ei toimi. Ei jaksaisi.

Tuo "explorer - not responding" tulee ehkä vartin välein. Näin ainakin jos tiedostonhallintaikkuna on auki. Täytyy vielä katsoa, jos tuota ei tulisi kun ko ikkuna ei ole auki. Mutta ei se silti mikään ratkaisu ole, se kun normaalisti on aina auki.

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    äh.. taisin lukee noin pikapikaa.. ;) vahinkoja sattuu, pahottelen.

Eix Oxygenin löydy crakkia? Mun mielestä siihen ihan mukavasti löytyny ainakin aikasemmin. Vistaan kun lätkin Suiten, se ei ole takkuillu muutenkaan, meinaan Vistan kans löytää todella hyvin kaikki langattomat hommat. Tietty kun sulla on Xp, se voi tehdä mitä kummaa tahansa tossa tapauksessa. Mulla ens alkuun aikanaan takkusi niin maan pirusti yhteydet, heitin Oxygenin, ei tarttenu enään miettiä mitään ihmeellistä.

Mulla on aina se juttu ollu, jos joku ei aivan heti toimi plug&play, en jaksa kun ei ole aikaa miettiä, lentää samantien pellolle ellen just sillon välttämättä tarvi. Niinkuin kävi Vistan ja Suiten kanssa kanssa.

Jaa tämä viestiketju