1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC Suite ja varmuuskopion palauttaminen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja specific, 9/4/07.

1. specific

Tykkäykset:
    0
    Postasin tämän jo tuonne Datatuotteet-osioon, mutta yritetään vielä tännekin, kun näitä PC Suite-aiheisia ketjuja on myös täällä.

Päivitin N91 -puhelimen ohjelmiston uusimpaan versioon mitä Nokia tarjoaa tuon päivityssoftansa kautta. Olin ottanut puhelimesta varmuuskopion PC Suiten avulla koneelle, mutta nyt päivityksen jälkeen varmuuskopion palauttaminen ei tuota toivottua tulosta. PC Suite näyttää palauttamisen onnistuvan (ainakin osoitekirjan, kalenterin ja asetusten osalta), mutta silti puhelimeen ei näytä tulevan varmuuskopiosta kuin taustakuva ja profiilit. Onkos kukaan kohdannut vastaavaa ongelmaa? Aikas virtsassa tässä tuntuu olevan, jos kalenterin, yhteystietojen ja muistion sisältö on kadoksissa. Duunissa olen lisäksi tehnyt varmuuskopioita puhelimesta, mutta näin pääsiäisenä/talvilomalla en pääse käsiksi niihin. Varmuuskopiotiedoston koko on vajaat 13 megaa. Varmuuskopio ja palautus on tehty samalla PC Suiten versiolla (uusimmalla), koitin tosin myös vanhempaa ilman tulosta. Tuosta varmuuskopiosta löytyvät kaikki tiedot, kun sitä tutkii tekstieditorilla tietokoneella, mutta ne eivät siirry puhelimeen.

Tässä vielä PC Suiten tuottaman logifilun sisältö:

Palautusloki:
    Päivämäärä ja kellonaika: 8.4.2007 15:11:35
    Tiedot palautettiin tiedostosta:
    C:\Documents and Settings\XXX\Application Data\Nokia\ContentCopier\2007-04-08 Nokia N91.nbu

Seuraavat tiedot palautuivat puhelimeen:
    - Osoitekirja
    - Kalenteri
    - Asetukset
    - 1 käyttäjän tiedostoa Galleriasta (0.00 MB)
    RNEngineUser.cfg

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tämä sama kysymys on nyt siis kolmessa eri paikassa ???

PC-Suite ei osaa palauttaa täydellisesti luurin tietoja, siis käyttäjän määrittelemiä. Parempaan tylokseen pääsee, kun ottaa varmuuskopion muistikortille, sittenkin joutuu tosin hieman "säätämään", varsinkin jotkin itseasennetut ohjelmat on asennettava uudelleen puhelimeen.
    Mutta lyhyesti, täydellisesti ei tiedotojen palauttaminen ole ainakaan minulla onnistunut.

3. specific

Tykkäykset:
    0
    Ei vaan kahdessa paikassa on tästä samasta aiheesta, Datatuotteet ja Nokia-osioissa.
    N91:ssä ei voi ottaa varmuuskopiota muistikortilla, ko. luurissa on kiintolevy, jonne ei ole mahdollista tehdä backuppia. PC Suite ei siis minun tapauksessani palauttanut mitään muuta kuin joitain asetuksia. Aikaisemmin olen päivitellyt firmwarea ja kalenterin ja osoitekirjan olen saanut ihan normaalisti palautettua varmuuskopiosta koneelta. Ohjelmat ja muut olen sitten käsin asennellut jälkeenpäin.

Jaa tämä viestiketju