1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC Suite ja varmuuskopion palauttaminen

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja specific, 8/4/07.

1. specific

Tykkäykset:
    0
    Päivitin N91 -puhelimen ohjelmiston uusimpaan versioon mitä Nokia tarjoaa tuon päivityssoftansa kautta. Olin ottanut puhelimesta varmuuskopion PC Suiten avulla koneelle, mutta nyt päivityksen jälkeen varmuuskopion palauttaminen ei tuota toivottua tulosta. PC Suite näyttää palauttamisen onnistuvan (ainakin osoitekirjan, kalenterin ja asetusten osalta), mutta silti puhelimeen ei näytä tulevan varmuuskopiosta kuin taustakuva. Onkos kukaan kohdannut vastaavaa ongelmaa? Aikas virtsassa tässä tuntuu olevan, jos kalenterin, yhteystietojen ja muistion sisältö on kadoksissa. Duunissa olen lisäksi tehnyt varmuuskopioita puhelimesta, mutta näin pääsiäisenä en pääse käsiksi niihin. Varmuuskopiotiedoston koko on vajaat 13 megaa.

Tässä vielä PC Suiten tuottaman logifilun sisältö:

Palautusloki:
    Päivämäärä ja kellonaika: 8.4.2007 15:11:35
    Tiedot palautettiin tiedostosta:
    C:\Documents and Settings\XXX\Application Data\Nokia\ContentCopier\2007-04-08 Nokia N91.nbu

Seuraavat tiedot palautuivat puhelimeen:
    - Osoitekirja
    - Kalenteri
    - Asetukset
    - 1 käyttäjän tiedostoa Galleriasta (0.00 MB)
    RNEngineUser.cfg

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3443
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Ja buuttasit kapulan palautuksen jälkeen?

3. specific

Tykkäykset:
    0
    Joo, buuttasin. Olen yrittänyt kolme kertaa nyt tuota palautusta, mutta ei tunnu onnistuvan.

Jaa tämä viestiketju