1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC suite ja bluetooht = ei toimi!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ^^JuZZe, 29/12/07.

1. ^^JuZZe

Tykkäykset:
    5
    Osaako kukaan selittää kun mulla on koneessa toi haman bluethooth tikku ja pc suite niin vaikka puhelin saa yhteyden koneeseen niin silti pc suite ei löydä puhelinta... Kaapelilla se ei saa ees yhteyttä koneeseen vaikka koitettu N70:sen omalla kaapelilla ja muutamalla tarvike kaapelilla..

PS. Onneks tonno koneen alalaitaa tulee bluethooth kuvake jonka avulla pystyy lähettään/vastaanottaan tiedostoja mut isot tiedostot menee tuskallisen hitaasti..

2. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Ootko tehny pc-suiten ohjatun yhteyden muodostuksen? Jos ei saa millään yhteyttä koita poistaa kaikki pc-suiten osat, itse pc suite ja kaikki ajuripaketit, ja asenna sen jälkeen se uudestaan. Pitäisi auttaa.

Niin ja ei se nopeus kyllä kovinkaan paljoa taida nousta, vaikka niitä tiedostoja siirtäisi pc suiten kautta.

3. poppah

poppah

Tykkäykset:
    0
    Käytä winikan omaa bluetooth ajuripakettia stackia tms... Eli koita olla asentamatta mitään mitä winikka ei itse tarjoa lähtöön. Jos joudut käyttämään Soleilia, niin onnea vain ja uusin versio tupaan.

4. ^^JuZZe

Tykkäykset:
    5
    Juu sain nyt toimiin kun asensin pc-suiten uusiks.. Ja on kyllä nopeempi!

Jaa tämä viestiketju