1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC-Suite ei löydä datakaapelin päässä olevaa puhelinta

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja odu, 8/1/08.

1. odu

Tykkäykset:
    0
    Mistäs mahtaisi johtua? Oon kokeillu läppärin ja pöytäkoneen kanssa saada tota toimimaan. Läppäristä oon nyt uninstalloinu kaiken nokiaan liittyvän 5 kertaa, eikä silti toimi. Oon myös tehny niin, että kytken puhelimen kiinni vasta kun PC-Suite etsii puhelinta. Kyseessä on Vista, 7390, dke-2 (tarvike), toisessa koneessa XP. Olen kokeillut uusimpaa versiota PC-Suitesta, mutta myös kerran vanhempaa. Bluetoothilla sain kyllä toimimaan, mutta kaapelilla en. Ei vaan jaksaisi siirrellä musia ja videoita bt:llä. Olen myös kokeillut "Nokia modea, printing & mediaa ja data storagea". Ei tulosta.

Kyllä täällä on melkonen tatti otsassa, kun on tottunut siihen, että usb:n välityksellä toimivat laitteet ovat hyvin pitkälti plug'n'play-kamaa.
    (Ja kyllä, käytin searchia ja googlea, mutta mikään ei tunnu toimivan. Yllättävän paljon noita ongelmia tuntuu olevan...)

2. pirimv

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5/THR9i/Nokia E7

Mitä ite oon yleensä huomannut nuista tarvike kaapeleista, niin ne tarvitsevat omat ajurit... eli PC-Suiten ajurit eivät kelpaa niille..

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Jotku Suitet on suoraan sanoen paskoja. Koneellakin menee hetki löytää... oli kerran 2h kiini puhelin piuhasssa. Pelailin ym. sitte yhtäkkiä se vaa ilmottaa kone, et joku uusi laite löytyny ja sitte pelaa.. ;) Mikä lie aikaleimahomma, en tiä, en ole jaksanu tutkia...

Joo, ja todellaki voi tarvia oman ajurin. Varsinki jos ei ole kyse ihan tavallisesta, usb:tä tai jotain muuta, et sen vaikka joku tarvikepuolen, niin aina vaikeutuu. Paitsi, että joka kaapelin pienellä tappelulla oon saanu pelaamaan mitä nyt niitä on ollut.

4. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4729
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5

Jaa tämä viestiketju