1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PC Suite 5.62 (Nokia 6220) *vika paikallistettu ja korjattu*

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Ville Korhonen, 2/12/03.

1. Ville Korhonen

Tykkäykset:
    0
    Onko joku onnistunut lataamaan nokia.comista ko. PC-suiten? Ainakin itselläni kaikki 5 latausyritystä ovat tuottaneet viallisen paketin (asennus valittaa jostain virheellisestä ??:stä)

(Suomenkielinen PC-Suite)

EDIT: Toimii jo, asentelin Windowsin uudelleen, toimii ;)

2. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Itse asensin ton suoraan cd:ltä. Pieniä ongelmia tosin oli: ennen asennusta vanha PC Suite (ja Multimedia Player) piti poista käsin Ohjauspaneelin Lisää/Poista Sovelluksia-kohdasta. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

3. Ville Korhonen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei ole vanhaa PC Suitea tällä hetkellä koneella, eikä ole myöskään CD:tä, sillä en ko. puhelinta omista. Siinä vaan taitaa olla uusin PC Suite, joten olisin sen halunnut.

UPDT: Myöskään englanninkielinen ei toimi

4. Nynny

Tykkäykset:
    6
    Mun mielestä toi oli muutenkin vähän turhan vikaherkkä PC Suite. Asennuksen aikana se välttämättä halusi jossain kohtaa 6220:n kytkettäväksi koneeseen joko IrDalla tai deekulla. Mulla oli deekufemma käytössä, joten ei tullut vastaan tilannetta jossa olisin yrittänyt asentaa softan ilman puhelinta.

Olisko tossa uusimmassa Suitessa sitten jotain ominaisuutta, jota erityisesti kaipaisit?

5. Ville Korhonen

Tykkäykset:
    0
    Yleensä niistä on poistettua aiemmissa versioissa olleita bugeja, ja toisinaan lisätty joitain pikkuominaisuuksia, en tiedä tarkemmin mitä tuohon on lisätty.

Jaa tämä viestiketju