1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paypal-maksu viiveellä?

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja jansku136, 1/3/13.

1. jansku136

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus 64GB Space Gray
    Terve,

Ostinpa tuossa iPhone 4S:ään digitizer+näyttö -paketin, joka osoittautuikin olemaan viallinen. Sovin myyjän kanssa palautuksesta, hän korvaisi alkuperäisen hinnan postikuluineen + kulut, jotka aiheutuvat minulle tuotteen takaisinlähetyksestä.
    Kaikki sujui hyvin, myyjä sai paketin ja kertoi maksavansa ne minulle aiheutuneet kulut (1,70e) toiselta tililtä, ja näytön hinnan (30e) toiselta tililtä.
    Sitten tuli viesti, että maksut olisi minulle maksettu. Jopa Paypalin kautta tuli viesti, joka kertoi että minulle on korvaus päätetty antaa. Viesti tuli osoitteesta service@intl.paypal.com.
    Rahoja ei silti vaan näy. Postikuluista kyllä tuli korvaus siltä toiselta tililtä ihan normaalisti, mutta itse näytöstä ei mitään muuta kuin tuo viesti.

Voivatko rahat tulla viiveellä, vai viilataanko tässä nyt linssiin?

Edit. Ja kun kysyin myyjältä, hän oli aivan ihmeissään. Hänellä oli jopa antaa maksun Transaction ID. Eikai hän nyt tuotakaan ID:tä päästänsä keksi.

2. Hannu83 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    SGSII, SGSIII. Saunalahti
    Siis ei näy edes Paypal-tilillä rahat? Rahathan pitää itse siirtää takaisin pankki-tilille paypalista.

3. Tune Vieras

Rahat tulee viiveellä. N. viikon saattaa kestää

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Mun ei ole tarvinu siirrellä mitään mihinkään. Tilille on tulleet automaattisesti.

5. ajs Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    195
    Tai sitten näkyvät esim. visatapahtumissa vain "plussana". Itselläni tapahtuma on näkynyt visa-kortin tapahtumalistauksessa verkkopankissa heti kun maksu on palautettu ja myyjä on siitä ilmoittanut. Siis käytännössä heti kun paypal-viestikin maksun palautuksesta on sähköpostiin kilahtanut.
    Toki, saattaa olla pankkikohtaisia eroja ja maksuissakin sekä paypalin käyttötavassa. Muistaakseni joskus vuosia sitten oli joku pieni maksu palautunut juuri paypal-tilille josta sen olisi voinut siirtää omalle kortille tai käyttää maksuihin uusissa ostoissa. Eli itse en pidä paypal-tilillä rahaa, vaan veloitukset menevät visakortilta parin päivän viiveellä.

6. jansku136

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus 64GB Space Gray
    Rahat tulivatkin noin 4 päivän päästä Visan tililleni, juuri kuten joku arvelikin.
    Eli homma selvä! :)

Jaa tämä viestiketju