1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pari kysymystä HF: HS-20, AD-41

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja m0k0ttaja, 15/10/06.

1. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    177
    Puhelinmalli:
    OP2
    Eli esim. verkkokauppa.com ilmoittaa myytäväksi vain HS-20 mallisena tuota Nokian HF:tä. Onko sillä mitään eroa, että tuo loppuosa AD-41 on jätetty tuotteesta pois eli onko ominaisuuksien / toimivuuden kannalta merkitystä sillä, millä koodilla ilmoittavat tuota? Tarkoitus olisi hankkia moinen E70 kaveriksi.

Ei pahemmin löytynyt foorumeilta kommentteja tästä laitteesta. Ilmeisesti kuitenkin hyvä?

2. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    HS-20 on pelkät kuulokkeet, AD-41 on itse adapteri kaukoohjaimineen.
    Tuoteselosteessa mainitaan "...Voit käyttää laitetta myös omien, yhteensopivien kuulokkeidesi kanssa...", samoin kuvassa näkyy sekä kuulokkeet että adapteri. Samaten tuotteen hinta viittaa siihen, että molemmat lisälaitteet ovat mukana.

On ollut itselläni käytössä ja voin suositella. Ajaa hyvin asiansa. Muiden kommentteja: http://lyhytlinkki.net/?xv7p9xf0

3. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Itsellä on tuo AD-41 N80n kanssa käytössä. Nuo mukana tulleet kuulokkeet ovat surkeat mutta muuten adapteri toimii mainiosti. Ohjaaminen jopa mp3-soittimen ja radion välillä onnistuu helposti.

4. zardoz

Tykkäykset:
    0
    Mulla esiintyy AD-41:n & N73:n kanssa seuraava ongelma:

Jos musiikkisoitin on jätetty taustalle ja painetaan pausea niin sen jälkeen playta painamalla biisi ei lähdekään enää soimaan vaan pitää mennä takaisin soittimeen ja siellä painaa playta. Samoin next & prev napit ei toimi jos biisi on laitettu pauselle. Stop sen sijaan toimii!

5. Jani_

Tykkäykset:
    0
    Osuu suunnilleen samaan aiheeseen... Tota onko totta että jos puhelimessa(n80) on adapterilla kiinni norminapit, niin puhelimen soidessa täytyy irroittaa adapteri että voi vastata? Ääni kyllä tulee napeista, mutta vastapuoli ei kuule mun puhetta... Mitä teen väärin?

6. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No näetkö sää siinä adapterissa jossain kohtaa mikrofonin? Aika vaikea se on puhua ilman mikrofonia...

7. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Niin siis tuossa AD-41 on mikrofoni, itse olen ainakin ihan hyvin puhunut sen kautta. Kannattaa tietenkin varmistaa että se puoli missä mikin reikä sijaitsee on lähellä suuta.

8. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Veikkaan että Jani_:lla on se AD-15 adapteri jossa siis mitään mikkiä ei ole.. Näin itse _päättelin_

9. Jani_

Tykkäykset:
    0
    joo siis kyllä AD-15han tuo adapteri on joka n80 mukana tuli. Sehän se idea olikin, kun adaptrissa ei sitä mikkiä ole niin onko silloin ainoa mahdollisuus puhua kanssaihmiselle repiä joka kerta koko roska irti puhelimesta, vai onko kyseisen adapterinkanssa jotain muuta toimintamallia, tyyliin asetuksista saako jostain muutettua niin että käyttää puhelimen omaa mikkiä vaikka adapteri on kiinni. Jos nyt asia olisi selvemmin ilmaistu.

10. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Ei oo.

11. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    No ainut keino puhua se adapteri kiinni puhelimessa on käyttää kaiutintoimintoa..Ja vaikka jollain ihmeen keinolla saisikin puhelimen käyttämään omaa mikkiään puheluissa, ei vastapuoli kuulisi juuri mitään (Puhelin taskunohjalla.Samoin mikki) .

12. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Tänne saapu tänään HS-20 setti ja sama onglema ilmenee täällä, toivotaan että softapäivitys auttaisi ongelmaan.

Itse olin yllättynyt tuon välimokkulan keveydestä, myös adapterin napit ovat aika fiksun oloiset ja erittäin helpot käyttää. Nuo Nokian kuulokkeet ovat kyllä aika huonot, yllättävän vähän painetta vaikka ovat fontopia napit. Omilla Sonyn DJ kuulokkeilla ääni on erittäin hyvä, radiokin kuuluu noilla omilla kuulokkeilla erittäin hyvin.

Tuo isompien kuulokkeiden plugi on kooltaan hieman ristiriidassa tämän HS-20:sen kanssa... :)

Jaa tämä viestiketju