1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Parhaiden kamerakännyjen vertailu

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja mjkall, 18/8/06.

1. mjkall

Tykkäykset:
    13
  2. JEEB

Tykkäykset:
    0
    Mielenkiintoinen artikkeli, mutta kun mukana ovat "kovimmat" niin miksei mukana ole 903SH:ää? Se sijoittuisi ainakin K800i ja N73 välille (voisi ehkä jopa voittaa N93:n joissain tilanteissa, esim. ledin puolesta). Toisaalta kun puhelin on jo ollut 5kk poissa tuotannosta kys. päätöksen voi ymmärtää. Mutta ainakin minä odottelen jo seuraavaa/-ia kamerapuhelinten sukupolvea/-ia, siinä/niissä voi jo ollakin tasaisempaa laatua jokaisella vertauskohdalla.

3. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Eihän niitä sitten akannata enää vertailla jos ne ovat tasaisia kuvanlaadussa. *vapaavalintainen hymiö*

Mutta tuo artikkeli oli ihan loistava. Siinä oli vertailtu juuri niitä yleisimpiä kännyköitä joita ihmiset harkitsevat digitaalikameransa korvikkeeksi ja oli kuvattu vähän kaikkea kaikenlaisissa tilanteissa. Harmi kun teksti oli lontooksi, niin ei jaksanu sitä lukea läpi asti.

4. muti

Tykkäykset:
    0
    Samanlaisia nuo kaikki vertailut ovat, tuossakin k800i voitti kokonaisuutena, mutta n93 hakkasi parissa kuvassa laadullaan. Itse edelleenkin sitä mieltä että n93 on paras noista. Ainoa yllätys oli tuo "kohina" n93 kuvissa

5. Tinppa

Tykkäykset:
    0
    Ainoa vika tuossa vertailussa on, ettei missään näy verrokkikuvaa. Kyllä N93 ja K800 ovat selkeästi kaksi parasta, mutta minun silmiin ei näissä kahdessa monesti näy muuta suurempaa eroa kuin kuvan värisävyt ja kun vertailukohtaa ei ole, niin mistäs sitä tietää kumman kuva on "oikeampi". Ehken vaan osaa katsoa, kun oon tottunut tähän puhelimeni VGA-kameran kuvan tasoon ja mä olisin erittäin tyytyväinen, jos mun luurissa olisi minkätahansa kolmen megapikselin kamera. :D

6. muti

Tykkäykset:
    0
    Jostain kuvista näkee että k800i on parempi, toisessa taas n93 näyttää paremmalta. Tuo verrokki kuva olisi hyvä idea

7. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Kyllähän tuo K800i on kokonaisuutena selvästi paras. Lähikuvatkin huomattavasti parempia kuin kellään muulla. Ja myös pimeällä ja hämärällä tekee hyvää jälkeä.

8. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllä mä sanoisin että K800i hakkaa N93:n kokonaisuutena... ja kun otetaan vielä huomioon puhelinten kokoero, niin ero kasvaa vielä isommaks.

Jaa tämä viestiketju