1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Parempi kalenteri E90

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kaapo73, 28/2/08.

1. kaapo73

Tykkäykset:
    0
    Mistäpä löytäisin paremman ja laajemman kalenteriohjelman E90:en. Kun tuo alkuperäinen on kovin suppea...

2. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Papyrusta ja Handy Calendaria olen itse käyttänyt. Noista Papyrus on monipuolisempi, mutta itse jostain syystä pidän Handystä enemmän. Papyruksesta ja Aguacalendar'sta (olikohan tuon niminen...) sai muistaakseni ainakin jossain vaiheessa jonkun kokeiluversion. Tuota Aguaa ja Papyrusta on aiemmin jossain topicissa vertailtu tälläkin foorumilla, voisi haulla löytyä jotain.

E:
    No niin, kyllähän noista kaikista löytyy jonkinmoinen kokeiluversio. Kannattaa varmaan uhrata sen verran aikaa ja vaivaa, että kokeilee vaikka kaikkia.
    Handy, Papyrus, Aqua

En enää muista miksen pitänyt Aquasta. Papyrusta tosiaan pääsee säätämään enemmän, mutta Handyn käyttö on tuntunut itsestäni selkeämmältä.
    Itsekin joku aika sitten kävin noita läpi kun kaipasin enemmän ominaisuuksia kalenterilta kuin mitä s60 tarjoaa. Parasta olisi jos s60-kalenteriin saisi linkitettyä active notesit ja nekin toimisivat järkevästi dokumenttien muutoksien ja uudelleentallennuksen suhteen. Myös yhteystietojen linkittäminen tapaamisiin olisi hyvä olla olemassa (Papyruksessa tuo on hanskassa, samaten osallistujat saa määriteltyä). Itselläni ilmeisesti kuitenkin Handyn käytön helppous (suhteellinen käsite, esim. vähän erilaiset tapaamisten syöttötavat miellyttävät eri tavalla eri käyttäjiä) on ajanut Papyruksen ominaisuuksien ohi. Molemmat ovat kyllä asennettuna täytenä versiona puhelimeen. Usein myös itse asiassa käytän ihan sitä natiiviakin kalenteria, eli taidan siis olla sekakäyttäjä...

3. lartsi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva...
    Omasta mielestäni Handy on selkein ja tekstin kokoa voi helposti zoomailla, joten tavaraa mahtuu näyttöön hyvinkin paljon. Tuo ollut myös käytössä E90ssä ja hyvin toimi!

2 vkon kokeiliversion saa tuosta:

http://www.epocware.com/beta/HandyCa...S60_3_Beta.sis

4. a_ndy

a_ndy

Tykkäykset:
    0
    Ittelläni ollut Handy kanssa käytössä siitä lähtien kun Handango jakoi sen viikon ohjelmana ja oon ohjelmaan ollut hyvinkin tyytyväinen. Etenkin viikkonäkymä on selkeä ja peruskalenteria havainnollisempi.

Tuo nallen mainitsema Papyruksen yhteystietojen ja osallistujien linkittäminenkin onnistuu Handyssä jollakin tavalla kirjoittamalla tapahtuman merkintöihin puhelinnumero tai luettelon nimi, näin kalenterista saa suoraan soita/luo viesti -linkin yhteystietoihin.

5. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kattos perhana, niinpä muuten toimiikin. Kaiken lisäksi osa nimestä riittää, tarjoaa sitten listana kaikki mistä tuo osa löytyy (kirjoittaa vain Virtanen, niin tarjoaa listana kaikki Virtaset).
    Kiitos käyttövinkistä.

6. nickem

nickem

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 930
    Yritin ladata tuo Payrus mutta E90 ilmoittaa "Paketin Papyrus sis asennus ei tuettu". Onko lääkettä?

Nyt tuntui pelaavan. Hyviä ominaisuuksia kaikissa kalentereissa. Jotenkin tuo Handy Calendar on mieluisin näistä.

Jaa tämä viestiketju