1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras wlan tukiasema?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Tumppu, 8/7/02.

1. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Onko kellään kokemuksia wlan tukiasemista? Pitäisi löytää joku paremman kantaman laite jossa tietenkin nat ja palomuuri. Nykyinen 3Comin laatikko sisäisine antenneineen ei oikein tyydytä varsinkin kun olen laittamassa talouden kaikki pc;t naruttomiksi.

2. Maranello

Tykkäykset:
    0
    Wlan foorumi voisi olla parempi paikka tähän liittyen http://www.wlanvoorumi.com
    Mutta mitä juttuja olen kuullut Linkisysin wap11 olis aika hyvä tukiasema.

3. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    wlan

Juu, tiedän. Siellä on vaan sellaisia guruja että täytyy tietää tarkka rako mihin heittää kysymys (vanhoja viestejä ei kertakaikkiaan jaksa selata). Vähän niinkuin täälläkin... joku newbie kysyy jo tuttua asiaa niin suurinpiirtein nauretaan ulos.
    Sitäpaitsi, ajattelin laajentaa mpf;n jaettua tietoa/kategoria ja näin tehdä siitä entistä suositumpi ;)

4. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt on pakko nostaa "threadi" :) takaisin kuolleista.
    Olen todiste siitä, että haullakin löytää joskus etsimänsä asian, minä kun olin etsimässä wlan foorumia. (mikä dille olinkaan, niin simppeli osoite) anyway haulla löyty vastaus eikä minun tarvinnut häiritä ketään ja saada niskoilleni, "KÄYTÄ HAKUA" ja muita itsestään selviä herjoja asialliseen kysymykseeni.

http://www.wlanvoorumi.com/
    :)

Edit: mulla sentään vielä pelaa oikein kirjoitu ja yhdys sanat, joten tuollaista voorumia en olis ikinä löytänyt kokeilemalla osotetta summanmutikassa.

tänx enivei.

Jaa tämä viestiketju