1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

PARAS VAIHTOEHTO AUTOSARJAKSI?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja browntrout, 27/6/03.

1. browntrout

Tykkäykset:
    0
    Olen ajatellut hankkia Nokia 6310i puhelimen ja siihen pitäisi hankkia autosarja. Olen joskus kokeillut jotain autotarvikeliikkeestä ostettua halpis-sarjaa, joka laitetaan tupakansytyttimeen. Nyt se sarja on roskiksessa!
    Tiedän, että kiinteä autosarja on paras vaihtoehto kuuluvuuden kannalta, mutta auto minulla vaihtuu parin vuoden välein ja sijoitus voi mennä hukkaan. Onko olemassa äänenlaadultaan ja kuuluvuudeltaan hyvää vaihtoehtoa? Bluetooth, itseasennettavat sarjat? Käyttökokemuksia kiitos.

2. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Tarviikos sen juuri olla autosarja? Miksi ei vaikka Bluetooth HF:ää?

3. browntrout

Tykkäykset:
    0
    Mites Bluetooth HF kuuluvuus käytännössä ja asettuuko mikrofonit hyvin korvalle/onko hankalia asetelle paikalleen? (riippuu tietysti korvista :)

4. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
  5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Kyllähän tuo työkaverilla toimii hyvin. Jabra BT200 ja 6310i käytössä.
    Korvat on erinlaisia, joten niistä on paha sanoa. Pitää käydä kokeilemassa mikä on paras juuri omaan käyttöön.

Edit: Jollemi kerkes väliin joten quotetaan. :)

6. JonesI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    OStin kyseiseen malliin THB:n setin paikallisesta autotarvikeliikkeestä hintaan 90,- ja oli hyvä ostos.

Siis: virta tupakansytyttimestä, kiinteä teline, kiinteä kaiutin(ei tup.sytyttimeen) ja mikki aurinkolippaan.
    Kaiuttimen äänenpaine riitti moottoritie nopeuksissa mun vw caddyssäni (TODELLA meluisa), joten voin suositella! =)

Jaa tämä viestiketju