1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras puhelin alle 400e hintaan?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja TorN, 15/10/03.

1. TorN

Tykkäykset:
    0
    Pitkällisen hakemisen ja googlettamisen tuloksena on joitakin malleja tarttunut haaviin, mutta mikään ei oikein tunnu kotoisalle, joten päätin kysäistä apua näin, jahka täältä asiantuntemusta ja auttamista heltiää.
    Kameraa ei tarvitse, etusijalla olisi pieni koko, hyvä näyttö ja hyvät näppäimet.

Nokialta kuvaukseen varmaan parhaiten istuu 6100, SE:ltä T610 (näyttö ei kuulemma paras mahdollinen), Samsungilta SGH-S300M ja Siemensiä en jostain kummasta mielleyhtymästä johtuen edes ottaisi. Bluetooth olisi hyvä olla, mutta ei pakollinen jos tiedonsiirto pc:n ja puhelimen välillä voidaan hoitaa vaikkapa kaapelilla mallikkaasti. Muitakin malleja saa toki ehdottaa, kunhan ovat hintarajan alapuolella. Kiitos jo valmiiksi. :)

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Jos 400 euroa rahaa niin kyllä T610 on vallan loistava valinta, hintalaatusuhteessa kuitenkin yksi parhaita puhelimia.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Nokia 6100:ssa on todella paska näyttö. Siemensillä ei oikeen ole hyviä malleja - samaa mieltä. Joten valitsepa T610:n ja S300M:n väliltä! Itse ottaisin jälkimmäisen.

4. Bustis

Tykkäykset:
    0
  5. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    N-Gage.

Tosin ei täytä ehtoa "pieni koko". =)

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  7. Simeon

Tykkäykset:
    0
    T610 on loistava puhelin. Itse olen sitä käytänyt nyt pari kuukautta, ja mikään Nokialaisen malli ei pääse lähellekään samaa. BT toimiii kuin unelma ja muutenkin hyvä. En tiedä mitä tarkoitit näyttöongelmalla, mutta mulla ei ole ollut mitään ongelmia.

Ja toinen asia, en tiedä mistä tuo 52% palautusprosentti on otettu. Itse olen myynyt SE:tä paljon ja yhden joutunut ottamaan takaisin. Jos huollossa joutuu käyttämään, niin Maifonin huollot kestävät pitkään, tunnustetaan. Mutta SE ei ole erityisen vikaherkkä niinkuin yleisesti väitetään!

8. TorN

Tykkäykset:
    0
    Kiitostelen kovasti. Sonierkin kannalla olinkin, mutta se mitä tarkoitin näyttöön viitaten on himmeys, lähinnä kirkkaassa valaistuksessa kuten poutakeli jne.. Mutta jos ongelmia eikä hintaan nähden pahoja vikoja kerran ole, niin on valinta selvä. :)

9. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    6310i, ei värinäyttöä eikä kameraa. Bluetoothkin löytyy. Vähän "vanhempi" malli, eli lastentaudeista on päästy eroon.

10. Aero

Tykkäykset:
    0
    Tosiaan tuo korkea vikaprosentti johtuu pääosin siitä, että T610:ssa oli näitä lastenvikoja vain ensimmäisessä erässä. Muista eristä myydyissämme puhelimissa ongelmia ei ole esiintynyt.

11. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    T610 ilman muuta. S300M muuten, mutta kamera puuttuu.

12. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos olisin sinä, ostaisin T610. On nimittäin tod. hyvä puhelin ominaisuuksiltaan eikä hinnalla pilattu.

13. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ostaisin T610, onhan se sen verta hyvä puhelin. Kamera ja kaikkee.

14. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse en ole katunut kertaakaan, että tuli tuohon vaihdettua keväällä. Kameraa ja värinäyttöä en kaipaa, eikä kokokaan ole este.

15. Black

Tykkäykset:
    0
    Mitä vikaa siinä sitten on,ja missä saman tasosessa Nokia mallissa olisi hyvä näyttö?

16. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Esim. 3100:ssa on huomattavasti parempi näyttö.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=18502

17. desentera

Tykkäykset:
    0
    Voihan sitä aina lyhentää sahalla.. ;) Asiaan, mun mielestä paras puhelin alle 400 euron on:
    N-Gage, sen takia minä sen ostin(s60,bluetooth,mp3:t,jne..).

18. rulett1

Tykkäykset:
    0
    Mun neuvo: Venaa viel ainaki jouluun asti taj mielummi vielä pidenpää,
    nii saat sit paremman sillä rahaa!!

19. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuota samaa neuvoa mie aina mietiskelen ittekseen, mutta loppujen lopuksi tuun tulokseen että aina kannattaa odottaa ja jos vain koko ajan odottaa ei koskaan kannata ostaa matkapuhelinta, sellasia vehkeitä ne hintojen kanssa on...

20. madetoja

Tykkäykset:
    0
    Itse olen pähkäillyt juuri edellä mainittujen Nokia 6310i ja SE T610 välillä. Hinnathan ovat esim. Puhelinkioskissa 268 euroa (6310i) ja 315 euroa (T610). Onko kenelläkään tietoa 6310i ja T610 kuuluvuudesta heikossa kentässä? Tampereella dna:lla on osassa kaupunki heikko kenttä, joten hyvä kuuluvuus olisi plussaa.

Jaa tämä viestiketju