1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras operaattori?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Mutka, 10/7/02.

1. Mutka

Tykkäykset:
    0
    Mikä on mielestänne paras operaattori? Sonera? Telia? Radiolinja? DNA?

Kommentoikaa vapaasti...

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuota, riippuu ihan siitä miten sen parhaan näkee. Palvelujen laatua mittaamalla väitän yhä ja edelleen Soneran olevan paras, mutta jos katselee taas vastaavasti hinnastoja, niin dna siltä kantilta.

Itse käytän noita molempia ja olen ollut kumpaankin loppupelissä tyytyväinen.

3. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samoilla linjoilla.

4. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Kuten todettu riippuu miltä kantilta asiaa katsoo.
    Palveluita jos vertaa Sonera on ehdoton ykkönen!
    mutta jos taasen vertailee hinnoittelua vie Telia mielestäni voiton.
    Hinnoittelukin taasen riippuu todella paljon soittoprofiilista..itse soittelen lähes ainoastaan matkapuhelimiin joten Team Dual on edullisin.

5. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonera tai Radiolinja ehdottomasti. Jos näistä kahdesta pitäisi valita, niin pistäisin RL:n ykköseksi, koska se on (ainakin minun käytössäni) jonkin verran Soneraa edullisempi.

6. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    En ota kantaa, ku taas ruvetaan vittuilemaan mun mielipiteelle!
    <--Edit: No näkeehän sen tosta viressä olevasta kuvasta!

7. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Sonera. Palvelut ja HINNAT.

Turha inistä vastaan. Ei kiinnosta.

8. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä ne parhaat ovat Radiolinja ja Sonera. Molemmilla on laaja valikoima hyviä palveluita. Se kumpi tulee loppujen lopuksi halvemmaksi on ihan siitä kiinni mihin ja milloin soittelee. Jos ajatellaan, että soitellaan ja viestitellään eri operaattoreihin myös päiväsaikaan, on Radiolinjan Tandem Aina hyvä valinta. Selkeä hinnoittelu ja hyvä kuuluvuus. Ja jos tulee viestiteltyä runsaasti, valitaan Tandem Aina Tekstari..

9. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jokainen valitsee operaattorinsa omien tarpeiden mukaan, turha siitä kenenkään on alkaa vi*uilemaan.

10. Espe

Tykkäykset:
    0
    Hintojen puolesta halvimmaksi on osoittautunut Telia Team Dual mutta sen kuuluvuus huononi aikalailla kortin vaihdossa. Dna hiukan kallis mutta gprs:n takia valintani. Palveluja en paljoa ole tarvinnut, joten niillä ei ole ollut merkitystä. Kuuluvuudesta pisteeni saa RL

11. Gospelist

Tykkäykset:
    0
    Sonera: periaatteessa hyvä operaattori mutta maineensa monelta kantilta menettänyt, eikä koskaan ole ollut suosikkini. Liian kallis. Tylsät ja harhaanjohtavat radio- ja TV-mainokset.
    Jippii ja muut Soneran alaiset: syvältä.
    Radiolinja: ensimmäinen operaattorini, josta minulla ei huonoja kokemuksia ole, varsinkaan asiakaspalvelusta, joka ainakin edellistä liittymää sulkiessani oli ihan ystävällistä ja asiallista. Tandemin päivähinnat muihin kuin RL:ään ovat kyllä pöyristyttävät. Muuten ok, ja ihan hyvin liittymävaihtoehtoja. Kakkosliittymänä tällä hetkellä...
    Dna:Asiakaspalvelua, kuuluvuutta ja paria muuta asiaa lukuun ottamatta loistava operaattori, joka on mulla se tärkein kolmesta liittymästäni. Liian järkevä tarjotakseen älyttömiä puheaikoja. Ja kunhan joskus mahdollisesti käytän GPRS:ää tai vastaavaa niin paras vaihtoehto siihen, mikäli ei kamalasti muuta suhtautumistaan.
    Telia:Hinnoittelultaan hyvä operaattori (Team Dual), mikäli ei hirveästi soittele lankapuhelimiin. Menettänyt myös paljon mainettaan, mutta enköhän puhu sillä vielä vuoden puoli-ilmaiseksi.

12. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Sonera! Itselläni oli aikaan miekka ja kilpi RL:n liittymä ja kyllästyin "verkko varattu" -ilmoituksiin. Aikaa on kulunut ja RL toimii varmasti siinä missä Sonerakin, mutta jäi vaan niin p.ska maku RL:stä, että olen katsonut parhaaksi pysytellä toimivaksi havaitussa.

13. mrv

Tykkäykset:
    0
    Radiolinja ja DNA, ehkäpä tuossa järjestyksessä. Toistaiseksi kuitenkin käytän pääasiassa DNA:ta, GPRS:n takia.

Soneran hinnoittelusta on aina jäänyt mulle kusetuksen maku. Mainostetaan aina kuinka halpaakin on, vaikka aina kilpailijoilla on halvempaa. "Vain pakon edessä halvemmaksi". (ihan hyvä bisnekselle, ja kansahan on tyhmää ja ostaa tunnettua, mutta itseäni ei kiinnosta)

14. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    RL on omassa käytössä ehdottomasti ylivoimainen hinta/laatu-suhteessa, olen saanut heiltä myös hyvää palvelua eikä kuuluvuuskaan ole tuottanut pettymyksiä muutamaan vuoteen. Kakkosena dna, lähinnä edullisten lankaverkon päivähintojen ja parin palvelun takia. Sonerasta on hiukan ristiriitaisia kokemuksia, mutta pääsääntöisesti kuitenkin laadukasta palvelua. Telia oli joskus hyvä, mutta firman nykytyylillä eivät saa minusta ikinä enää asiakasta.

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä se tällä hetkellä on minun mielestäni dna. Hinnoittelu ja palvelut ovat hyvää tasoa. Kuuluvuudessa ei itselläni ole ollut valittamista.

Kakkosena tulee Sonera. Kuuluvuus on ykkönen ja palvelutkin ensiluokkaisia, jos ei hinnoittelua oteta huomioon. Viime aikoina alkanut ärsyttää tarjousten panttaaminen oman verkon sisään ja mainostaminen tyylin suurimmalla osalla on Sonera, joten (riisto)hintamme tulevat (silti) halvemmaksi. Sonerahan aina laskee oman verkon sisäisen hintansa juuri ja juuri kipurajalle, jos kilpailija alentaa hintoja. Mielestäni eettisesti hieman kyseenalaista toimintaa määräävän markkina-aseman omistavalta yritykseltä.

RL lienee varmaan sitten kolmonen, jäi todella huono maku...kuuluvuus on mielestäni riittämätön eikä hinnoittelukaan ennen Tandem Aina -liittymää ollut mikään ihmeellinen.

16. Tomppa

Tykkäykset:
    0
    DNA, koska ylivertainen kuuluvuus verrattuna soneraan (täällä itä-suomessa). Lisäksi wap pelaa paremmin (välillä menee päiviä, ettei soneran wap-sivuille pääse) ja myös tekstiviestit menee aina perille (mitä ei voi sanoa sonerasta).

17. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainahan niitä paikkoja on, missä löytyy vain yksi verkko. Vastaavasti löytyy paikkoja, missä kuuluu vain Sonera. Koko Suomea ajatellen tuskin Dna:n kuuluvuudesta voidaan puhua "ylivertaisena".

18. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Joo ja jossain ei löydy ensimmäistäkään verkkoa, tosin semmoiset "mustat aukot" ovat aika harvassa. Asun Itä-Suomessa ja kotonani sisällä ei toimi pätkimättä muu kuin Soneran verkko. Kokeiltu Nokian, Erkin ja Siemensin kapuloilla.

Eli topickiin, minun käytössäni Sonera on paras. Kuuluvuus on tärkein. Hinnoittelu on toisarvoinen asia.

19. Piirakka

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän paras ole se liittymä, jonka saa työsuhde-etuna. :) No ei, RL on siltikin ollut jo niin kauan eikä ongelmia ole ollut, joten en ole katsonut aiheelliseksi vaihtaa.

20. topiz

Tykkäykset:
    1
    Paras liittymä minulle on dna. Kuuluvuus on aina riittänyt, aina olen pystynyt soittamaan, kun on nähnyt hieman vaivaa ;) (mennyt ulos tai ikkunan ääreen, noussut korkeammalle kohdalle). Hinnat ovat halvat ja sopivat minulle, lisäpalvelutkin riittävät. :)

Jaa tämä viestiketju