1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras navigaattori Windows Mobile alustalle?

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja Mosquito, 15/6/09.

1. Mosquito

Mosquito

Tykkäykset:
    11
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy GT-I9300
    Hei! En ole varma onko moista topicia jo olemassa mutta tein silti.

Mielipiteitä mikä on teillä käytössä oleva navigaattori ja miksi?
    + / - arvostelut ois jees.

Itsellä keinuu kahden välillä: Tomtom 7 ja Igo 8.3

Tomtom helppo käyttöisempi ja selkeämpi kuin Igo.
    Igossa taasen enemmän säädettävää jne kuin tomtomissa.

2. Capo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    88
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 Compact black
  3. K@rtsa Vieras

Itse kannatan TomTom.ia juuri helppouden takia, Igo8 on säädettävää paljon enemmän mutta omasta mielestä oli vaan turhaa krääsää. Olen molempia kokeillut esim ajon aikana ja jos Igo.ssa tarvii ajon aikana tehdä jotain korjauksia niin ei siitä tullut yhtään mitään juuri pienien kosketus kohtien takia. Tompassa isot selkeä "napit" ja virheet minimissä. Yhdessä kohtaa Igo on mielestäni parempi, siihen saa jokaisen maa kartan erikseen eikä tarvi niin kuin TT.ssä koko Skandinavian karttaa. Igo kun käyttää Navteq.in karttaa (TT Tele Atlas) oli omalla kohdalla huono, se ei löytänyt mökki tietäni kun osoiteen perusteella etsi (mitähän muuta se ei löydä?) toki tie löytyi kun kartalta se etsi mutta turhan aikaa vievää homma. TT ja Tele Atlas löysi heittämällä paikan osoiteen perusteella. Juuri helpon käyttiksen takia olen aina käyttänyt TT.tä.

Jos vain on tarve olla kartta taskussa ja käyttää kävellen taitaa olla ihan maku asia mitä ohjelmaa käyttää, siinä taas IGO on ihan mielenkiintoinen vaihtoehto.

4. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    TomTom 7 itsellä käytössä ja on pelastanut monta kertaa reissuilla :)
    Helppokäyttöinen, hakee nopeasti reitit ja reittimuutokset eikä ole liian raskas.
    Suosittelen.

Jaa tämä viestiketju