1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras Musiikkisoitin Androidille

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja dudeme, 30/9/10.

1. dudeme

Tykkäykset:
    0
    Eli mikä ois hyvä soitin korvaamaan wildfiren perus soittimen? Tällä hetkellä käytän btunesia mut jostain syystä ei suostu toistaa seuraavaa kappaletta automaattisesti ku screeni ei oo päällä : (
    Nii et ehotuksii vaan ohjelma voi olla maksullinen : )

2. Rajatila

Tykkäykset:
    0
    Itse käytän double twist ohjelmaa desiressäni, wildfiren tuesta en löytänyt äkkiseltään tietoa.
    Tällä ohjelmalla on myös mahdollista synkata tietokoneen kanssa. Ohjelman tekijät mainostavat tätä androidin itunes...

3. mixu

Tykkäykset:
    1
    Ehkä tässä nyt ei ihan tätä tarkoitettu, mutta omasta mielestäni ehdottomasti paras on Spotify. Biisitkin jo valmiina :-D

4. dudeme

Tykkäykset:
    0
    Noo ei ihan :D Pitäs olal premium et toimii..

5. mixu

Tykkäykset:
    1
    No ei aina paras ole ilmainen. Täytyy sanoa, etten ole Spotifyn käytön jälkeen enää muita soittimia käyttänyt.

Mixu

6. Patrikselin

Patrikselin Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    Moto G4 Plus
    Itsekkin suosittelen Spotifytä. melkein 9 milj. biisiä voi kuunella missä ja milloin tahansa. Maksaa vuodessa vain 120 €, uusi levy maksaa n. 20 €, joten voi päätellä haluaako ostaa 6 levyä tai hankkia Spotifyn.

7. eGGe86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One
    Tai sitten ei maksa mitään ja saa kuitenkin ne 9 miljoonaa biisiä jos haluaa...

8. Patrikselin

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    Moto G4 Plus
    Tai varastaa auton... tai siis luvaton haltuunotto se onkin ja ajaa kuitenkin. Koitappas laittaa puhelimeesi 320 kpbs laatuista musiikkia 9 miljoonaa kappaletta.

9. dudeme

Tykkäykset:
    0
    Ei sitä spotifystakaan kuunnella kun niitä biisejä mitä haluaa... Mutta onhan se tosin laillista. Mutta eipä tuo hirveästi omatuntoa paina vaikka ilmaiseksi ne kappaleet hommaisi.

10. eGGe86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One
    Heheh, ja sinä kuuntelet niitä kaikkia 9 miljoonaa biisiä? Minä kyllä kuuntelen niitä biisiä jota haluan kuunnella, eli 500-1500 biisiä, sen ulkopuolelta en paljoo kuuntele. Eli tuo 9 miljoonaa on aika epäoleellinen asia mulle :) Mutta tosi hyvä jos jollakin on hyötyä että voi valita biisin niin monesta vaihtoehdosta.

11. Patrikselin

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    Moto G4 Plus
    Itselläni on "vain" 3362 kappaletta, mutta en ole vielä listannut kaikkien artistejen albumeja, joten varmaan olisi jotakin 4500-5000 kappaleen paikkeilla. Ja ne ovat 320 kpbs laatuisina. Itse mielleäni maksan vain 120 € vuodessa 9 milj. kappaleesta, vaikka kuuntelen siitä murto-osan, koska tuleehan se paljon halvemmaksi, kuin ostaa ne CD:na tai paskalaatuisina + DRM-suojauksena.

12. mixu

Tykkäykset:
    1
    Pikkaisen rönsyilee alkuperäisestä kysymyksestä Spotifyväittelyyn, mutta tässä vielä omasta Spotifykäytöstäni.

Olin alkuun vastaan koko ajatusta, että musat tulisivat striimauksena minulle ja ne eivät olisi fyysisesti hallittavanani. No juuri se tässä on parasta. Minun ei tarvitse olla hallinnoimassa ja päivittämässä MP3 kirjastoani joka ilta ja varmistaa, että ne on aina kuunneltavissa kotona, läppärillä, puhelimessa ja töissä. Nyt minulla on tasan muutama hassu levy MP3:sina kun niitä ei Spotifystä löydy. Onhan sielläkin vielä paljon sellaista mitä kuuntelisi, mutta Spotify ei tarjoa. mm. kaikki Metallicat. Nekin onneksi saa nykyään soimaan Spotifyn kautta kun se tukee local filejä.

Olen valmis maksamaan tästä tuon 120€ vuodessa, jotta voin jättää tuon musan latailun pois. Tietokoneen edessä tulee vietettyä ihan tarpeeksi aikaa muutenkin. Yleisestikkin jos palvelu on tarpeeksi hyvä niin ihmiset on siitä aika usein valmiita myös maksamaan kohtuuden rajoissa.

Vielä kun tulisi joku palvelu jossa olisi kaikki leffat erinomaisella laadulla kohtuu hinnalla niin voisi jättää MKV latailutkin väliin. Voddler ei ole se ainakaan vielä...

Mixu

13. dudeme

Tykkäykset:
    0
    Voddler on ainakin tällä hetkellä ihan turha -.- Ja voishan sitä spotifyy harkita mutta en ehkä nii hirveesti sitä musiikkii kummiskaa kuuntelee ja koneel riittää toi ilmanenkin. Nii et mielummin josatin ilmaseks hommaa ne biisit mitä kuuntelen. Mut kysymys kuulu että millä soittimella näitä nyt kannattas kuunnella?

14. Patrikselin

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    Moto G4 Plus
    Onhan Voddler ihan hyvä, mutta suhteellisen uusi palvelu, joten eihän sielä voikaan olla kaikki maailman leffat vielä. Suosittelen hankkimaan Spotifyn, koska se on loistava, eikä 120 € vuodessa ole paljonkaan.

Android Marketista saa lähes poikkeuksetta mediasoittimet ilmaiseksi, joten siitä vaan teistailemaan tai googleta.

15. wewemi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
  16. crwl

Tykkäykset:
    0
    Jos on käytössä joku palvelinkone, jossa on musiikkitiedostot tallennettuna, Subsonic on Android-clientteineen aika hieno.

17. Pate

Pate Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    46
    Puhelinmalli:
    Xperia m5
    Minulla on käytössä Meridian.Hyvä soitin.

18. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Tuo Meridian oli yllättävän hyvä, kiitti vinkistä :) Osasi jopa vaihtaa biisiä handsfreen napista, jota olenki kaivannut.

19. Jukkauuno

Tykkäykset:
    0
    Music Player Pro itsellä käytössä. Toimii mukavasti vaakatasossa - must autokäytössä :)

Spotifyyn kun saisi tuon vaakanäkymän, niin ei sitten muuta tarttiskaan...

20. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Kannattaa tutustua myöskin GrooveSharkiin.

/ panu.

Jaa tämä viestiketju