1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras musiikkisoitin Android-tabletille?

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja PekkaM, 11/10/13.

1. PekkaM

Tykkäykset:
    24
    Onko mitään, joka hanskaa hyvin isot resoluutiot landscape-tilassa ja mahdollistaa mieluiten soittojonon ja kirjaston/hakutulosten näyttämisen vierekkäin sekä drag & drop -tyyppisen lisäilyn ja järjestelyn?

Power Amp on ollut puhelimessa kiva mutta alkaa tuntumaan jo vähän kömpelöltä kun 1080p on tarkkuutena, puhumattakaan uusista tableitesta, joissa on pikseleitä enemmän kuin 27" Dellissäni... Eihän tuo taida näyttää edes listaa ja levykantta ohjauspainikkeineen rinnakkain vaikka tilaa ja resoluutioita piisaisi muille jakaa.

2. Patrikselin

Patrikselin Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    Moto G4 Plus
    Googlen Play-musiikki, koska All Access ja pilvitallennus. Eihän kukaan jaksa nykyään siirtää musiikkiaansa laitteelle.

3. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6629
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Minä ainakin siirrän. Eipä ole sitten minkään mobiilisti varassa musiikki. Ei se nyt hirveä vaiva ole kun puhelinclatautuu kuitenkin tietokoneen kautta. Samalla voi siirrellä musat. Ja airdroidilla tämä onnistuu myös langattomasti

4. PekkaM

Tykkäykset:
    24
    Kyllä mä jaksan kun se ei mitään vaadi odottelua lukuunottamatta ja 64-gigainen kortti nielaisee ihan mainiosti kaiken mitä omistamastani koskaan kuuntelen. Muutenkin toi tabletti on vain WiFi, minkä olen hankkimassa niin ihan kiva että musiikia on silloinkin kun ei jaksa mokkulaa tai puhelimen hotspottia pitää päällä jos on liikkeellä.

Mulla on Googlen Play Musicin kokeilukuukausi päällä mutta en ole Spotifyta tuohon vaihtamassa koska se ei toimi vanhemmissa laitteissa kuten Logitechin UE Smart Radiossa ja mitä nyt luin niin ehkei tulevaisuudessakaan. Muuten voisin vaihtaakin. Lisäksi tuo Android app ei oikein vastaa mun käsitystä tehokkaasta tablettitilan käytöstä ellei se nyt ihan täysin toisenlaiseksi muutu tabletilla. Yhtä todennäköistä lienee, että Spotify tekisi kunnon tablettiapplikaation Androidille.

Kokeilin tuollaista kuin n7player. Muuten ihan kiva muttei sekään oikein tarjoa tuollaista desktop-tyyppistä käyttökokemusta mitä haen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.n7mobile.nplayer&hl=fi

Tässä olisi asiallisen näköinen käyttöliittymä mutta käsittämättömästi musakirjasto puuttuu eli soittaminen pitää hoitaa file browserilla kappaleita jonoon lisäilemällä: https://play.google.com/store/apps/details?id=simosoftprojects.musicplayerforpad&hl=fi

Jaa tämä viestiketju