1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras kännykkä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jekku, 18/11/02.

1. jekku

Tykkäykset:
    0
    Olin tässä viikonloppuna kännykkäkaupassa ja aloin miettimään että mitäs jos nyt seuraavaksi ostaisi jonkun muun kuin nokian mallin, vaihteeksi. Siis että mikä olis paras vaihtoehto (hyvä laatu,mutta hinta kohtuu)?
    Niin ja olis myös kiva tietää teidän mielipide siitä millainen olis täydellinen kännykkä?

2. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Tätä on kysytty täällä enennkin ja aina tulos on ollut suurinpiirtein sama: MUN KÄNNYKKÄ ON PARAS

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Riippuu millaisia ominaisuuksia tarvitset...

Ja minulle täydellinen puhelin olisi sellainen jossa GPRS, hyvä sisäinen kamera, Sisäinen MP3 soitin ja Radio, 32 bittinen näyttö, hieno ulkomuoto, MMS, Hyvät polyfooniset soittoäänet, muistiakin saisi olla kunnolla, ja muutakin mukavaa ja hinta kohdallaan mutta taitais kuitenkin jäädä ostamatta kun hinta kuitenkin olisisi sitä luokkaa mutta tuollasenko sais niin ilonen olisin..

4. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6592
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Tietysti riippuu millaista hintaluokkaa olet puhelimelle suunnitellut.

Tulevista malleista itsea kiinnostaa Siemens S55 ja SE:n P800.

Tosin P800 putoaa pois varmastikkin hintansa takia.

S100 oli pitkään odotuslistalla mutta putosi pois puuttuvien ominaisuuksien takia(BT ja MMS)

Itse odotan kyllä S55:sta

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    Odotan S100:sta, mielestäni se on hyvä kännykkä sen perusteella mitä olen lukenut ja kuullut. S55 on mielestäni se "aika täydellinen", mutta se näyttö eikä desing oikein innosta.

6. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ensin pitaisi tietaa kayttotarkoitus. Tuleeko vain puhumiseen vai onko myos muille ominaisuuksille tarvetta. Jos Nokia ei kay, niin Siemensin valikoimista varmasti loytyisi joku sopiva.

7. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tällähetkellä omiin tarpeisiini sopiva "yksilö" on tämä T300. Mutta tuo P800 olevan se ykkönen. Joten täytyy odotella ja katsoa jos vaikka se P800 olisi se "täydellinen puhelin".

OT, ei olekkaan yellow:ta näkynyt piiitkään aikaan.

8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itsellänikin tuo p800 saattaa olla "se" puhelin, mutta hinta voi pudottaa...

Olisi kiva tietää minkä hintaluokan puhelin kiinnostaa ni voitaisiin antaa paremmin ohjeita!

OT, onkohan yellow jättänyt Lontoossa liikkumisen vähemmälle niiden terroriuhkien takia ja siitä syystä esteellinen työpaikan koneelle... :eek:)

9. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pirun kiire ollut toissa ja pari viikkoa olin lomallakin. Ensiviikolla taas vanhaan malliin foorumilla.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jekun puolesta voin sanoa, että 200eur olisi sopiva hinta. Muuten tulee liian iso lovi myös minun lompakolleni (joulu on nimittäin tulossa).

Sopivin puhelin sulle olisi varmaan C55. Sopivan kokoinen ja hyvät ominausuudet.

11. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Jos haluat jotain muuta kuin nokiaa niin suosittelen Siemenssiä, SE:tä ja Erkkiä. Kaikki tekevät hyviä luureja ja Siemensseihin saa jopa 2 vuoden takuun.

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Parasta puhelinta tuskin on, mutta vaikka et välttämättä Nokiaa haluaisi niin 6510 on hinta ja laatu todella hyvin sopusoinnussa, samoin ulkonäkö. Siemensit ovat myös loistavia luureja ja 2v takuulla kannattaa niitäkin katsella.

13. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Täydellistä kännykkää ei ole eikä ikinä tulekaan.

Tulevista malleista tuo Siemensin S55 tuntuu hyvältä sekä Samsungin S100 eikä kaikista uusista nokioistakaan ole pahaa sanottavaa, muilta valmistajilta nyt ei mitään ihmeellistä ole tulossakaan, paitsi ehkä SE:n P800 jos se nyt joskus edes tulee mutta ei kiitos kuitenkaan.

14. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Olisi aika outua, jos joku ostaisi sellaisen puhelimen, joka on omasta mielestä huono...

15. anon

Tykkäykset:
    1
    SE P800 == elämä.

16. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Panasonic GD92 on näin kahden vuoden käytönkin jälkeen pienistä puutteistaan huolimatta erittäin hyvä puhelin. Kaikki tarpeelliset ominaisuudet löytyvät ja vähän ylikin. Valitettavasti mallia vain ei enää taida kaupoista uutena löytyä. ;)

17. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos mun pitäisi ostaa nyt joku muu kuin nokian puhelin, hankkisin luultavasti SE T300:n. Ominaisuudet on kerrattu foorumilla jo ihan tarpeeksi moneen kertaan. Hintakin on erittäin kohtuullinen.

Toisena vaihtoehtona olisi Motorolan T720. En vain ymmärrä miksei Motorola voi poistaa keinotekoista simpukankuori vs. Timeport -jaottelua. Infrapuna ja/tai BT sassiin myös 'taittuviin' malleihin.

Tällä hetkellä täydellisimmiltä puhelimilta muotoilun ja ominaisuuksien suhteen omalla kohdallani tuntuvat olevan Nokia 6650 ja 3650. Ensimmäinen tulee varmasti olemaan suhteellisen kallis, joten sen hankintaa joutunee odottelemaan. Toinen taas on ilmeisesti kamerapuhelinten teinix, ainakin muotoilusta ja hypestä perustelleen (esim. Nokiagamen palkintoina useita satoja kappaleita). Hinta painuu luultavasti melko nopeasti.

18. a_miika

Tykkäykset:
    0
    T300 on todella hyvä luuri. Siinä on värinäyttö, kamera, ladattavat pelit ym.....

19. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei sellaista olekaan kuin paras kännykkä, on vain mieltymyksiä eri ominaisuuksiin... Itse olen mieltynyt sangen kovin tuohon Motorolan 720-luuriin, ja joku ei siitä taas pidä ollenkaan... Tutustu ominaisuuksiin ja valitse sen perusteella.

Sitten jos haluaa vielä hinnan ottaa mukaan, niin joudut toki tekemään vertailuja, mistä haluat maksaa ja miten paljon.

20. Aki87

Tykkäykset:
    0
    Ostin juuri siemensin me45 puhelimen joka on mielestäni todella hyvä.. Ainaki kestävä, pieni ja aika halpakin. Mutta enpä tiedä onko paras puhelin.

Jaa tämä viestiketju