1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras kännyköiden valmistaja?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Providence Breaker, 19/11/03.

1. Providence Breaker

Tykkäykset:
    0
    Mikähän mahtaa olla matkapuhelinfoorumilaisten mielestä paras kännyköiden valmistaja?
    Itse olen Siemenssin puolella.

2. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No parhaan voi määritellä monella tapaa, mutta omasta mielestä Samsung, Siemens, Nokia, Motorola ja Panasonic ovat onnistuneet parhaiten. Niiden puhelimista tykkään.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kaikilla on sekä mieleisiä että kielteisiä malleja, joten parhaasta ei tietoa. Mitenkähän sen parhaan määrittelisi ?
    Kina tässäkin topikista tulee, sanokaa minun sanoneen ;)

E: Tärkein unohtui: SonyEricsson = mieleinen

E2: Myös Motorolasta myönteisiä kokemuksia

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: PARAS KÄNNYKÖIDEN VALMISTAJA?

Kännykkä on Nokian rekisteröimä tavaramerkki, jota ko. yhtiö on käyttänyt mm. NMT puhelimia mainostaessa.
    Nokian puhelimia on valmistanut (koonnut) useat alihankintayhtiöt, vaikka yhtiö itse luurinsa pääasiassa valmsitaa.

Ketju on kyllä hyvä yllytys kinalle, kuten varmaan aloittaja olettaakin.

5. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Kyllä täällä tulee kiivaita tappeluita Nokialaisten ja muiden välillä olemaan. Itse äänestän Sony Ericssonia, ihan vaan positiivisten kokemuksien ja edelläkävijyyden takia.

6. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu, kysymys herää että miktä tarkoittaa paras? Kestävyys, edelläkävijyys, muotoilu, hinta-laatu, ominaisuudet, softa?

Mutta ehkä on parasta pysytellää ihan yleisellä tasolla ja vastata vain että mikä on paras?

-Samsung.

itse pidän muotoilusta ja luotettavuudesta. Samsung on myös erittäin edistyksellinen ja omasta mielestäni yksi edelläkävijöistä matkapuhelinmarkkinoilla johon mielestäni tarvitaan muutakin kuin yksi malli jossa on joku juttu ennen muita, vrt 65K näytöt jotka on arkipäivää sampan luureissa.

Lisäksi pidän sampan pikku kikoista joita löytyy aina silloin tällöin esim N400:ssa oli motorisoitu antenni, ja sitten oliskos ollut t200 (ei varmuutta mallista) jonka simpukkaläppä aukesi myös pienen moottorin avustuksella kun kyljestä painoi.

7. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Yhdyn jeesh:iin. Ensimmäiset puhelimeni oli Nokioita, mutta kun samsung v200 astui mukaan kuvioihin niin on helppo vastata tähän topicin aiheeseen: Samsung.

8. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Paha sanoo kun ei ole kokemusta kaikista kännyköistä.

9. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole kokemusta Japanin luureista, sieltä todennäköisimmin ne loistoyksilöt löytyisi. Mutta Euroopan mallistosta ehkäpä Samsung, tosin monista merkeistä ei kokemuksia kyllä ole. Mutta Samsungin valitsisin omista kokemuksistani. (Siemens, SE, Nokia, Samsung, Panasonic)

10. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos ajatellaan ihan prosessi mielessa kuka on paras valmistaja, niin kylla Nokia ja Samsung erottuvat joukosta tulostensa puolesta.

Kenen puhelimet ovat parhaita on sitten kokonaan toinen juttu. Itse en aina pitanyt Nokian puhelimista enka ole paljon muita kaytellyt. Ajoittain kaytan NECin wcdma puhelinta, mutta se on mielestani varsin huono puhelin.

11. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Todella vaikea määtitellä... kaikilla merkeillä on oikeastaan hyviä ja huonoja malleja. Omat suosikkini Siemens, Nokia, Samsung.

12. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Täytyy nyt sanoa että kokeilemistani luureista parhaimmuusjärjestys on tämä: 1. Nokia 2. Siemens 3. Motorola. Nokia ja Siemens ovat olleet molemmat melkein yhtä hyviä, mutta käyttis vei Nokialle voiton.

13. Whig

Whig Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinten valmistajana ehkä SonyEerikki tai Bene.
    Softapuolella ehkäpä Nokia.

Nyt joku alkaa minulle vinkumaan mutta suomalaisen?

14. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    No ainakin alunperin suomalainen, mutta ei nykyään. Tai onhan niiden pääkonttori Suomessa...

15. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu itsekin mietin sitä... ei oo suomalaista hiljan nähnyt (älkää suuttuko)

Softa puolellako nokia, huhhuh :/

16. phillyfreeway

Tykkäykset:
    0
    No Nokia tietysti.

17. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Mitä muita merkkejä oot testannu?

18. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    Samsung on ollut mieluisin vaikka nyt on SE tulossa. siitä ei oo vielä nimittäin kokemusta siten että oisin omistanu sellasen luurin, testaillu kavereilla kylläkin.
    Nokia oli mieluisin kunnes tuli niiden värinäytölliset niin sitten loppu mun kannatus nokialle. yks moto mulla on ollu ja kaverilla on kans ollu ja kumpikaan ei olla motosta tykätty. siemenssiä en oo omistanu enkä tuu koskaan omistamaan (paitsi ehkä symbian version jos tulee joskus hyvä)
    panasta ei suuremmin kokemusta mut yhtä oon testannu ja hidas oli joten tuskin tykkäisin.

mut nyt jos parin viikon sisään sais ton SE:een niin vois kattoo mitä siitä tykkään.

toimivuus on mulla ollu joka puhelimessa hyvä paitsi näis nokian värinäytöllisissä (luen tähän kastiin myös isän 5100:n, tai oikeastaan ne kaks jotka sil on ollu ku toine lahos) joissa on ollu bugeja todella paljon...etenkin 7210:ssä

19. Sammy81

Sammy81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 & Sonera
    Käyttökokemuksien mukaan Siemens on tällä hetkellä paras. Nokia (uudet mallit) on aina ihan susia, ainakin useita eri vikoja ilmenee ekan parinpäivän aikana, SE aivan kauhee käyttää eikä ulkomuotokaan miellytä. Japseista ei ole käyttökokemuksia ja ainoastaan muutamasta Motosta.

20. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Vaikka en ole testannut, sanoisin että kyllä Samsung osaa kännyköitä tehdä. Samsungin kännykät ovat hyvin ajassa mukana ja sisältävät hyvin vähän virheitä softapuolella yms.
    Esim. E700 (unelmakännykkä!) : tyylikkyys, pieni koko, ominaisuudet, pienet innovaatiot (tai jo ennestään tutut Samsungin puolella), kuten esim. Self Shot, tuplavärinäytöt.

Jaa tämä viestiketju