1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras ilmainen ohjelma www-sivujen lukemiseen Tungsten E:llä

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Gadget Freak, 24/1/04.

1. Gadget Freak Vieras

Olen viimeisen viikon ajan yrittänyt löytää hyvää www-sivujen lukuohjelmaa (offline) Tungsten E:lle, joka olisi myös ilmainen. Onko kenelläkään kokemuksia jostakin ohjelmasta; vaatimukset ovat seuraavat:

-ilmainen
    -tietyn sivun voi ladata nopeasti (esim. aamulla uutiset ennen kouluun menoa) kovalevylle ja siirtää HotSyncillä kämmenmikroon
    -helppokäyttöinen

Kokeilin Pluckeria, mutta en osannut siirtää sivuja pda:han..

2. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Re: Paras ilmainen ohjelma www-sivujen lukemiseen Tungsten E

Luulen, että Handstory kelpaa. On versiossa 2.3 ilmainen. Löytyy http://www.handstory.com . Hieman ärsyttävä on pöytäkoneelle tuleva päivityspyyntö maksullisesta lisäpäivityksestä, mutta kyllä sen kestää. Mutta on nopea, hotsync menee jopa lyhyemmän kaavan mukaan.

3. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z

Ehdottomasti AvantGo.com!!
    Olen käyttänyt vuodesta 2000 asti enkä usko, että helpompaa tapaa on.
    Synkkaa suoraan Palmiin.

Toinen vaihtoehto on iSilo + iSiloX yhdistelmä. (isilo.com) iSiloX:lla haet sivun/t ja teet niistä tiedoston jonka sitten synkkaat Palmiin. Mulla on esim. bussiaikataulut mukana juuri tuossa muodossa. Kätevää!

edit: typo

4. mjkall

Tykkäykset:
    13

Huomasin vain, että PalmOnen kotisivuilta compatibility eli sopivuus: Avantgon kohdalla No!!! Eli uskaltaako lainkaan ladata Palmille? Sivu on tässä: http://www.palmone.com/us/support/tungstent/compatibility.html .

5. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z

No, mun T|T:ssä toimii ainakin. Ja sekä itse ohjelma, että ladatut sivut on kortilla, eikä pitäisi toimia senkään... !?

Uskaltamisesta en kyllä puhuisi tässä yhteydessä.

6. Gadget Freak Vieras

Hankin AvantGo:eek:n ja vaikuttaa erittäin hyvältä ohjelmalta. Ainakin Tungsten E:llä toimii moitteettomasti.

Mikäli lataus-/"linkkisyvyys"-rajoitus ärsyttää, kannattaa hankkia rinnalle ilmainen Plucker (taitaa löytyä ainakin palmgear:ista). Asetuksien laittaminen on aluksi hieman hankalaa (ainakin itseni kohdalla), mutta toimii pienen pyrehtymisen jälkeen myös ihan hyvin.

7. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    En ole tuota Pluckeria kokeillut, mutta vaikuttaa ihan käypäseltä.
    Saan "samat" ominaisuudet käyttööni (ja vähän lisää) käyttämällä iSiloa.

8. mjkall

Tykkäykset:
    13

Kokeilin Isiloa. Oikein hieno kirjojen lukuun! Varsinkin valtavat kuvapitoiset opukset (62 MB !) mahtuu hienosti isiloon ja hakukin nopea. Mukava on varsinkin autoscroll säädettävässä versiossa. Myös omien kirjojen lataaminen sinne onnistuu hienosti. Hakee automaattisesti tiedostot myös Palmreaderistä ja Handstorysta. Kokeilu 30 päivää ilmainen, sitten joko maksaa 20 dollaria tai lataa uudestaan backupilta. Rekisteröintikoodi on aika mutkikasta muotoa.

9. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z

Haepa tuolta sitten vähän luettavaa. :)

Jaa tämä viestiketju