1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paras GPS puhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja wolfie, 14/8/07.

1. wolfie

Tykkäykset:
    0
    Olen lukenut tusinan verran arvosteluita ja muita informaatio noista nokian gps puhelimista (e90, n95 ja 6110) mutta mikään niistä ei kovin innosta ostamaan eri syistä. Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä "paras" GPS puhelin jos katsotaan kaikki valmistajat?

Pitäisi saada puhelin jossa on hyvä GPS, hyvä nettiyhteys ja muutenkin toimii hyvin. Muilla ominaisuuksilla ei ole niin väliä. Harmi kun benefonin twigissä ei ole nettiä :(

2. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Ihan kohta tulee HTC TyTn II (Kaiser). Kaikilla herkuilla kosketusnäyttöä myöten. Hintaa vähemmän kuin E90.

3. kurrre

kurrre Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    129
    Puhelinmalli:
    S6 edge 64GB, iPhone 6 64GB, Lumia 1520
    Tällä hetkellä Nokia 6110 on ainakin oman kokemuksen perusteella paras GPS-puhelin. Vertailupohjana on: E90, N95 ja HTC P3300. 6110:lla paikannus oli nopeaa ja tarkkaa ja mukana tuleva Route66 ohjelmisto ajoi asiansa enemmän kuin hyvin. Bonuksena vielä S60 käyttis josta itse pidän paljon enenmmän kuin Windows Mobile käyttiksistä.

4. K@rtsa Vieras

Omakohtaisia kokemuksia on HTC P3600.stä ja en tiedä onko paras gps luuri, mutta paras luuri mikä mulla on ollut. Kaikki mitä itse tarvitsen on tässä luurissa
    wifi/gps/hspda/3g/bt/ir/kamera/ja tonneittain ohjelmia netti täynnä ja GPS ohjelman voi valita kymmenistä eri valmistajalta. Mulla taas homma meni toisin päin, monta vuotta symbian käyttäjänä
    opettelin windows.in ja paluuta symbian luurii ei tule ;) kop kop

iso plussa vielä sille että kaikki osaa alueet puhelimessa toimii erinomaisen hyvin ja vakaasti!

5. Juniper

Tykkäykset:
    2
    Komppaan K@rtsaa. Trinityn tulisi olla vuoden puhelin 2006! Edelleen markkinoiden monipuolisin kapula.

Jaa tämä viestiketju