1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Pansussa pieni vika?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja bmw, 12/2/03.

1. bmw

Tykkäykset:
    0
    mikäköhän on vikana kun puhelut menevät suoraan vastaajaan kun minulle yritetään soittaa, vaikka puhelimeni on päällä? soitonsiirto ei ole päällä...

näin kaverini tänään iltapäivällä ja kertoi yrittäneensä soittaa minulle aamupäivälle> oli mennyt vastaajaan vaikka puhelin on ollut minulla päällä... sama juttu äsken kun soitti, sanoi että ensimmäisellä kerralla oli mennyt vastaajaan.

mikähän on vikana?

kyseessä siis pansu GD87.

2. fly

Tykkäykset:
    0
    liekö joku softa bugi, ei muutaku huoltoon vaan.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikös SE:n luureissa joskus ilmennyt sama vika? Itselläni on tuo GD87 eikö ole minkäänlaisia ongelmia ollut...

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaa joltain vialta. Tarkista kuitenkin vielä kaikki asetukset ja poista vaikkapa toistaiseksi se vastaajan numero, katso mitä tapahtuu. Jos ongelma jatkuu ja asut pk-seudulla, niin Espoossa taitanee olla lähin Panasonicin huoltopiste, numero on (09) 5215400 ja tuolta voit varata huoltoajan silloin kun sinulle parhaiten sopii. Jos et asu Espoon alueella (tai jossain lähistöllä), niin tässä on kaikkien Panasonic GSM-huoltojen yhteystiedot. Jos et itse pysty konetta toimittamaan huoltoon, vie myyjäliikkeelle, josta he toimittavat sen... tosin tuon vaihtoehdon kanssa saattaa mennä sitten jokunen viikko.

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Ei välttämättä riitä, että poistaa vastaajannumeron. Silloin nimittäin puhelin joka tapauksessa jättää pirisemättä ja yrittää vastaajaan, jolloin yritys vain epäonnistuu.

Poista kaikki soitonsiirrot näppäilemällä ##002# ja vihreetä luuria.

Jaa tämä viestiketju