1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Paneudutaan iMelody-soittoäänisysteemiin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kepperi, 13/12/02.

1. kepperi

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    eli kaikki aiheesta tietävät expertit ja vähemmän sellaiset.
    kertokaa kaikki mitä tiedätte kyseisestä formaatista(poly ja norm)
    ja jos osaatte vastata tähän: http://www.atomi.net/forum/viewtopic.php?t=15 niin kiitos ja apua myöskin kaivataan testihommissa.

kiitos.

2. kepperi

0   0   0

Tykkäykset:
    0
  3. Ramsu

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Suora lainaus
    "Do not worry about the technical side of the polyphonic, just download any midi file to it although watch the file size, I am sure that there is a cap on the size of file you can put in it"
    http://www.howardforums.com/showthread.php?s=86adcdfea1eb852da87ab1f3f9ebb67f&threadid=71883
    Wap:in kautta ilmeisesti onnistuu. Itse olen yrittänyt, mutta syystä tai toisesta en ole onnistunut. Oletko kokoeillut Mr tones sivun nuotteja? Mielestäni aika useat kappaleet antavat todella ärsyttävän korkeita ääniä.

4. Vec

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    iMelodyn MIME-tyyppi on text/x-iMelody. Kokeilkaa, jos sillä toimisi. Nuo iMelodythän eivät sitten ole polyfonisia...

5. kepperi

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    hmm mitähän formaattia GD-67 sitten käyttää noissa polyfonisissa?..
    sellaisen käsityksen olen saanut että ne olisi imelody-ääniä, mutta jossei sitten olekkaan niin mitä kummia??

mideistä gd67 sanoo että invalid type of content..

6. Vec

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Mitä MIME-tyyppiä olet käyttänyt niissä mideissä, joita olet yrittänyt ladata puhelimeen?

7. kepperi

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    jaa-a enpäs tiedä. Atomi.netin adminin kanssa ollaan yritetty ja hän on niitä melodyjä mättäny nettiin ja mä aina sitten koitin.. aina tulee vaan se invalid type of content

Jaa tämä viestiketju