1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Panasonic gd87

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kaitzu84, 9/2/03.

1. kaitzu84

Tykkäykset:
    0
    Onkos muilla tätä mallia käytössä ja jos on niin kertokaahan mielipiteenne ko. luurista. Ensiksikin, aloin kyselemään että onkos kellään muulla tällaista bugia puhelimessa että kun soitonsiirtoa kytkee päälle nii puhelin resetoi itsensä eli virta käväsee poikki??? ja muutenkin tuntuu että tuo versio on niitä ensimmäisiä koska valikoissa esim viimeisin puehlu yms... ja seuraavaksi että pitääkö noiden 16 polyfonisten soittoäänten muoto olla välttämättä tuo .mfm vai käykö ne muut "yleisemmät", itselläni ainakaan eivät käy... ja lopuksi että onko tälle gd 87:lle olemassa omaa "datakaapeliohjelmaa" eli nokian datasuitea vastaavaa tai jotain... panasonicin sivuilla lukee että coming soon, mutta epäilen vahvasti... että sellaista tällä kertaa

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Hmm... minulla toimii ainakin puhelin aivan täydellisesti ilman mitään bugeja. MMS-viestien kanssa on joskus ollut ongelmaa, mutta sekin johtui operaattorista. Soittoäänet voivat olla myöskin .mid:jä.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei oo mulla mitään vikaa ollut! Mut tää onkin Saksasta hankittu ja kielitetty Suomenkieliseks. Mulla käy ainakin midit, tai ei ihan kaikki (jos menee liian korealle joku sointu ni ei soita, vahvistettu tämä Kaukomarkkinoilla).

Mitä sä jollain ohjelmalla teet? Voit siirtää kaikkea koneelta puhelimeen ja takas vaikka IrDA:lla!

4. bmw

Tykkäykset:
    0
    pansu

puhelin löytyy ja loistavasti pelaa. Ensimmäinen läppäluurini ja tälle tielle taidan jäädä.

5. Matuning

Tykkäykset:
    0
    sama

Mitenkäs tuollainen kielitetään suomeksi? siis saksasta ostettu!

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Re: sama

Huollossa. Bull muistanee hinnan.

7. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Päivitin Espoossa olevassa Kaukomarkkinoiden huollossa, kesti n. 30 min ja veloittivat 32 euroa. Tuli silti halvemmaksi kuin täältä ostettu. :eek:)

8. Jackie

Tykkäykset:
    0

Mun S-100 on saksasta ja yllätyin ku siinä on suomenkieli vaihtoehtona. Luusis tos pansussakin ois... mut ei.

9. Matuning

Tykkäykset:
    0
    Olettekos käyttänyt gprs yhteyttä infrapunan kautta? pelaako hyvin?
    Eikös tuo ollut noita nopeamman gprs luokan puhelimia?

Jaa tämä viestiketju