1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Panasonic GD67

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja eetu, 3/2/03.

1. eetu

Tykkäykset:
    0
    Pari kiperää kysymystä.
    Onko löytynyt muita saitteja kuin panasonicbox, mistä saisi soittoääniä?
    Kun ei ole T9 päällä, niin mistä saa ä kirjaimen?
    Mistä saisi datakaapelin halvimmalla? Onko halvempaa kuin idesan tai puhelinkiosti?

2. aarnisalo

Tykkäykset:
    0
    Datakaapelin ostosta.
    Tietääkseni kaikkein halvin se on Kaukomarkkinoilla, eli itse hain sen Kilosta. Sarjaporttiin liitettävä maksoi 30 euroa ja sarjaporttiin liitettävä lataava maksoi 70 euroa. Usb-liitäntäistä ei ollut silloin saatavissa Kaukomarkkinoilta.
    Onneksi ostin itse lataavan version, koska 67:assa akku ei kestä mitään mahdottomia puhetilassa. Tai kyllähän ei-lataavakin riittää kunhan ei roiku netissä tuntitolkulla...

Ja sitten ei muuta kuin ajurit Panasonicin kotisivuilta ja yhteydet kuntoon!
    Yksi huomio minkä olen tehnyt yhteysohjelmasta on se ettei se oikein aina skulaa Win XP:n kanssa mutta tämä voi olla yksilöongelma.
    Eli jos yhteys katkeaa, joutuu buuttaamaan hyvin usein puhelimen ja joskus tämäkään ei riitä vaan vasta tietokoneen uudelleenkäynnistys auttaa asiaa.

3. eetu

Tykkäykset:
    0
    Kaapelihomma on tuolla selvä.
    Entäs nuo muut kysymykset.
    Ä ja äänet?

4. Gunners

Tykkäykset:
    0
    Ä:n saa silleen että painaa sitä vasenta valintanäppäintä ja valitsee sieltä AÄÅ ja sitten vaan naputtelee 2:sta niin kauan että tulee Ä...

Jaa tämä viestiketju