1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Panasonic GD67 mielipiteitä

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Anonymous, 8/8/02.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    eli mitä olette mieltä tuosta huippu-uutuudesta?

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    mun mielestä se on tosi makee känny =). tosin näytössä voisi olla 4096 väriä 256:n sijasta.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    otsekin olen tuota miettinyt, mutta sitten se olisi ollut paljon kalliimpi...

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin mitä hyötyä niistä lisäväreistä olis, käsittääkseni siinä ei ole MMS:ää. WAPissa riittää kyllä 256 väriä, paitsi ehkä noissa kelikamerakuvissa. Mihkässä muussa siinä väriä tarvisi?

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Eipä hetkauta kummemmin, minulla oli 1 Panasonic ja se riittää minulle. Pysyn mieluummin Erkissä ja Noksussa.

6. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Tää on taas tätä mutuilua, mutta mä olen muistavinani että jossain sanottiin että toi ei tue värillistä wappia, jos sellasta edes on.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jotkin puhelimet tukevat GIF ja JPG kuvia kuvia siitä värillisyys. Jos tuo malli ei niitä tue. Niin vielä isompi kysymys mitä niillä lisä väreillä siinä tekis.

8. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olisin sita mielta, etta hyvin tehdyt varilliset valikot ovat mielyttavammat kayttaa kuin ns. perinteiset. Mutta ei se kylla yksistaan oikein riita varinayton perusteluksi.

9. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aika jees peruspuhelin Panalta tulossa. Ei mitään erikoista, paitsi ehkä nyt värinäyttö ensimmäisenä Panasoniceissa, mutta ei sekään enää takaa menestystä. Joystick näyttää ihan näppärältä keksinnöltä tuohon luuriin.

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    GD67 vaikuttaa muuten hyvältä luurilta, mutta MMS:n puute on melko iso asia. EMS kun tulee jäämään marginaaliseksi formaatiksi johtuen tulevasta MMS:stä ja Nokian vallitsevasta kuvaviestiformaatista DeFacto-standardina.

11. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6574
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Koskus tuon 67:m isoveli 87 on tulossa markkinoille?

Eikös 87:ssa ole myös kamera? ja paljonkoha kys. puhelimelle tulee hintaa?

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    silloin sen hintaa ei olisi saatu pidettyä 300€:n pinnassa

13. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Totta, mutta kenelle niitä (värillisiä) EMS-viestejä täällä Suomessa lähettelee? No onhan niitä useampia värinäytöllä varustettuja EMS-puhelimia tulossa mm. Ericssonilta, Panasonicilta ja Samsungilta, mutta aika marginaaliseksi taitaa niidenkin määrä jäädä.

No kyllähän se värinäyttö tietysti kiva on, taustakuvissa ja WAPpailussa ainakin.

14. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    EMS stantardi syntyi jo melkolailla kuolleena ja itselleni siitä ei ole mitään hyötyä. Ei kyllä myöskään Nokian kuvaviesteistä, kun ei niitä pahemmin tullut läheteltyä silloin, kun oli vielä Nokian luuri käytössä. MMS:lle on taas helpompi ennustaa pitkäikäistä elinaikaa, kunhan MMS:ää tukevia luureja saadaan kunnolla kauppoihin.

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Teineille suunnattu uusi "hittiluuri" , johon saa paperinpalan akun taustakuvaksi.

16. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Veikkaan, että ei ole mikään teiniluuri. Ei ainakaan teinit tuota pahemmin taida kaupoista kantaa mukanaan ulos.

Jaa tämä viestiketju