1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Panasonic GD 87 Kuvat

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ST, 30/3/03.

1. ST Vieras

Löytyykö kyseisellä puhelimella otettuja kuvia joltain sivuilta?

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    haulla pitäisi löytyä.

3. al_Mohha

Tykkäykset:
    0
    Olisitko kiinnostunut itse kuvista, puhelimen kameraominaisuukista vai jostain muusta?

Minulla on 2 kk kokemus puhelimesta ja olen sen puhelinominaisuuksi varsin tyytyväinen. Kuvakin on tullut otettua, mutta se vaatii vielä hieman totuttelua. Kuvan laatu on kohtalainen jos tyytyy peruskokoon eli 3,5 x 4,60. Tarkimmalla resoluutiolla otetun kuvan voi juuri ja juuri suurentaa ns. kymmpikoon eli suunnilleen kolminkertaiseksi. Tätä suuremmissa alkaa tarkkuus kärsiä.

Kuvien säilytys kamerassa vie tilaa, joten ne kannattaa siirtää muulle medialle PC:n kautta (tai säilyttää koneen kovalevyllä tms.). Joihinkin Nokioihin lähettämäni kuvat eivät ole tullet vastaanottajalle lukukelpoisina; en tiedä mistä tämä johtuu, kuvittelin MMS:n olevan standardi.

Kuvien syväterävyysalue on aika kapea. Paras tulos tulee kun kohde on riviäminen ja lisäksi paikallaan. Jonosta kuva ei tahdo onnistua tai se tarkentuu yleensä keskivaiheille, jolloin ensimmäiset ja viimeiset ovat epätarkkoja. Lähikuvaukseen tosin löytyy lähitarkennusasetus.

Hämäraomainaisuudet ovat varsin hyvät., joten salaman puute ei toistaiseksi ole häirinnyt. Värikylläisyys on tietysti hämärässä vähän lattea, mutta löytyyhän siitä mustavalkovalintakin.

Jaa tämä viestiketju