1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"palvelut"-selain n79:iin?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja maxed, 6/8/09.

1. maxed

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt n73:a ja nyt ostin n79:n ja n79:ssä on nettisurffailuun vain "web"-selain kun taas n73:ssa on lisäksi "palvelut"-selain. Onko mitenkään mahdollista saada n79:iin "palvelut"-selain? Eikö sitä voi mistään ladata tai ostaa tms.? Olen tottunut käyttämään sitä joka päivä, kun sillä saa niin nopeasti nettisivut selattua läpi. Olisin tosi kiitollinen vastauksesta.

2. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Ymmärtääkseni N73 jälkeen yhdistettyyn "palvelut" ja "web" saman softan alle, liittämällä web-selaimeen tuki wap-yhdyskäytävälle. Eli mikäli ongelmana on wap-sivut, sen kuin valitset käytettäväksi yhteysosoitteeksi wap-osoitteen.

3. maxed

Tykkäykset:
    0
    en käy wap sivuilla vaan...

Käyn sillä wap-selaimella ihan tavallisilla www-sivuilla, mutta tykkään siitä, kun sivut on leveyssuunnassa sovitettu näyttöön ja niitä selataan vain valikkonäppäimellä alaspäin ilman kursorin liikuttelua sinnetänne.(vähän kuin gmailin kännykkäsovelluksessa sähköpostia lukiessa) On tosi nopeaa ja kätevää ainakin minulle mutta ilmeisesti sitä ei mistään voi ostaa/ladata enää kun wapin kulta-ajat on jo vähän ohitettu?

Jaa tämä viestiketju