1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Skopa, 25/3/03.

  1. Skopa Vieras

    Parasta, ystävällisintä ja asiakasta kuuntelevaa palvelua olen saanut Telialta..siis ei mikään SoneraTelia tai TeliaSonera

    Onko käynyt flaksi??
     
  2. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Ei. Telialta olen saanut minäkin parasta asiakaspalvelua aina. Kaikki Sonerat, Radiolinjat ja Saunalahdet jäävät kauas Telian asiakaspalvelun tasosta.

    Telialla kuulee jatkuvasti sanan kiitos, näkemiin, hyvää päivää/iltaa. Missään muualla ei tuollaisia kivoja sanoja kuule (siis asiakaspalveluissa).
     
  3. Jollemi

    Jollemi Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/8/02
    Viestit:
    10518
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei oo oikeastaan tullu soitettua kun kahteen asiakaspalveluun. Soneran ja joku vakuutusyhtiö (ei muista enää mikä). Eikä oo valittamista Soneran asiakaspalvelusta. Ei oo vaan kieltämättä oikein laajaa vertailu pohjaa...
     
  4. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti Suomen paras asiakaspalvelu on Telia Mobilella. Harmittaa jos se jää pian historiaan.
     
  5. Hattori Hanzo

    Liittynyt:
    10/7/02
    Viestit:
    523
    Tykkäykset:
    0
    Ettei olisi vähän puolueellinen kommentti!? ;)
     
  6. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Ei, koska työskentelen Soneran ketjussa.
     
  7. nhk_ Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2682
    Tykkäykset:
    0
    Itse olen tähän mennessä saanut parhaan palvelun Soneralta. Tosin, pakko myöntää etten ole koskaan asioinut Telian kanssa, joten en voi verrata siihen, kun tuntuu kansa sitä suitsuttavan.. Ehdottomasti pahin kokemus on dna:n kanssa, ja ei ihan yhtä tai kahta kertaa...
     
  8. Hattori Hanzo

    Liittynyt:
    10/7/02
    Viestit:
    523
    Tykkäykset:
    0
    No samaa lafkaahan ne on...
     
  9. Kotkis Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/7/02
    Viestit:
    11124
    Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Apua... vieläkö tämä juttu on jopa täällä jollekin näin epäselvä..? :(
     
  10. Tanjuzka

    Tanjuzka Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    11/7/02
    Viestit:
    3324
    Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Jopa dna kauppiaspalvelussa on tympeitä "asiakaspalvelijoita" ei ole kiva soittaa sinne. Kaikista parhainta asiaspalvelua joka kerta soittaessani olen saanut Soneran Teknisestä asiakaspalvelusta! Mahtavan hyvä mieli tulee sinne soittaessa :)
     
  11. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Juu, dna:n kauppiaspalvelu on välillä jopa ylimielinen. Olisikohan eri ääni kellossa kun soittaa dna:n jostain omasta ketjusta sinne?
    Soneran kauppiaspalvelu on asiallinen. Itse asiakaspalvelu on kuulemani mukaan nykyisin niin ruuhkainen, että ei voi positiivista palautetta antaa.

    Aivan. Tämän foorumin käyttäjien pitäisi osata erottaa Telia-Sonera ja Telia Mobile toisistaan.
     
  12. Jussi

    Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    12224
    Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Niin, siis TeliaSonera ja Telia Mobile Finland. Telia Mobilehan on toiminut ruotsissa... *fiilaten ja höyläten... ;)*
     
  13. topiz

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    657
    Tykkäykset:
    1
    Telian aspassa ei oo koskaan ollut valittamista. Mutta kyllä Soneran teknisessä asiakaspalvelussakin oli sangen mukavaa ja ystävällistä palvelua, kun ensiksi jonotin reilun tunnin (internet-asiat kyseessä). Ihan moitteetonta palvelua on ollut myös denalla, vaikka asiakaspalvelijat eivät aina ole olleetkaan aina asiantuntevia.
     
  14. Hattori Hanzo

    Liittynyt:
    10/7/02
    Viestit:
    523
    Tykkäykset:
    0
    Aivan. Tämän foorumin käyttäjien pitäisi osata erottaa Telia-Sonera ja Telia Mobile toisistaan.[/quote]

    Ei oikeestaan niin paljon kiinnosta. Ja tiedoksi vaan että kyllä tiedän eron.
     
  15. O.J. Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    9496
    Tykkäykset:
    108
    2 kertaa olen tuonne soittanut, molemmat puhelut tän vuoden puolella, molemmilla kerroilla jonotus alle 5min.

    Äsken uutisissa mainittiin, että Suomen TeliaSonera palkkaa ~sata henkilöä lisää asiakaspalveluun.
     
  16. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Onneksi Sonera palkkaa 100 uutta asiakaspalvelijaa. Nyt asiakaspalvelijoita on 1100 ja uusien palkkaamisien jälkeen 1200.
     
  17. Juppe Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    20/6/02
    Viestit:
    2416
    Tykkäykset:
    0
    kyllähän voin sanoa että noteerauksien ykkönen(pohjanoteeraukset) oli ennen telia...(oli myös minun palkanmaksaja ja onneksi en aspassa töissä)vaan kun dna tuli,niin se kamppasi paikan itselleen: Dna aspassa on henkilöitä töissä joilla ei ole hajuakaan mikä on faxipalvelu eikä muutenkaa ymmärretä mitään...(tai ei haluta ymmärtää)

    Radiolinja on kiikunkaakun soneran kanssa ykkönen,molemmat toimii mutta eivät yhden soiton perusteella halua korjailla virheitään...
     
  18. Ewert Oktan

    Ewert Oktan Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    26/7/02
    Viestit:
    4502
    Tykkäykset:
    113
    Soneran kanssa sai kerran hyvät naurut, kun aspasta sanottiin, että älä meille soittele kun ei me tiedetä vastauksia noihin sinun kysymyksiin. Aihepiiri ei ollut mitenkään erityisen vaikea. Huomasivat itsekin ilmeisesti virheensä, sillä ottivat myöhemmin yhteyttä anteeksi pyydellen.

    Internetin käytössäkin palveluntarjoajien aspoista on tullut monenmoista kokemusta. Esim. kerran yhteyden tahmattua soittelin aspaan, mutta eivät osanneet auttaa. Parin tunnin päästä tuli kuitenkin soitto, että mitä sä jäbä pelleilet - kyllähän meidän päätteitten mukaan sulla yhteys toimii, kun näytät tälläkin hetkellä surffaavan.

    Saksalaisten aspa toimii kuin käkikello - vastaukset tulevat nopeasti ja ohjeista on jopa hyötyä.
     
  19. djj Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    16/1/03
    Viestit:
    2742
    Tykkäykset:
    0
    Onkohan asiakaspalveluun kuinka työntekijäpulaa (lähi)tulevaisuudessa? Sellainen työ voisi ehkä kiinnostaa...
     
  20. nhk_ Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2682
    Tykkäykset:
    0
    Tuosta Soneran teknisestä olen kyllä enempi kuin tyytyväinen myös! =) Taannoin soittelin sinne tuon gprs:n takia, ja hyvä kun eivät pystyttäneet minulle alttaria mihin uhrilahjoja tuoda, siellä oltiin todellakin tyytyväisiä ja minä vielä tyytyväisempi. Tunsi olevansa oikeasti asiakas, eikä pelkkä lypsettävä hölmö... =)
     

Jaa tämä viestiketju