1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

palvelu tumpeloille jotka ei osaa sovelluksia asentaa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja miklomoe, 27/5/11.

1. miklomoe

Tykkäykset:
    7
    Olen lueskellut täällä että mitä kaikkea olette onnistuneet tekemään kännyköillenne,siis sovelluksia toimimaan ja vieläpä automaattisesti yms..
    Itse olen todella tumpelo asentamaan kännykkään tämmösiä juttuja ja enkä myöskään tiedä mitä kaikkia mahdollisuuksia on saada kännyyn. Varsinkin kun en osaa englanninkieltä nii vaikeemmaks menee..

Olis mukavaa,jos on semmonen palvelu,jolle kertoo mitä haluaa ja kuulla vielä ehdotuksia ja vinkkejä erilaisista sovelluksista ja mahdollisuuksista..
    Kun on kaikki kerrottu nii sit joku asentaa kaikki kännyyn ja vielä opastaa niiden käytössä jne jne..

Jos itse haluaisin asentaa kaikki, nii multa menis tuntikausia ja myös toimintahäiriöiden selvittelyyn menis oma aikansa ja ottais jatkuvasti päähän..

Hankin nokia E6 kännyn heti kun se tulee markkinoille ja haluan siihen tällaista:

-kauppalappu juttu jossa voi laittaa ruksin aina kun on tuote nostettu ostoskärryyn

-sporttracker urheilujuttu

-itsestään toimiva facebook,siis ilmoittaa aina kun tulee viestejä/kommentteja

-itsestään toimivat sähköpostit, eli itse tarkkailee saapuvia maileja

-gps autoiluun ja kävelyyn, luultavasti toimiikin jo valmiina.

-reittiopas, joka siis itse laatii bussiaikataulut ja reitin kun syöttää osoitteen minne haluaa mennä

-munakello

-videopätkien editointi mahdolliseksi,varsinki se että voi yhdistellä monta kuvattua videopätkää yhteen..

-Etukamera webbikameraksi internettiin

-mittari,jolla mittaa auton kiihtyyvyden 0-100km/h

-nopeusmittari isoilla numeroilla, mun autossa on nopeusmittari rikki ja enkä jaksa korjauttaa :D

-tärkein on kunnolla toimiva googletalk pikaviestiohjelma, joka kunnolla ilmoittaa saapuneet viestit,jopa näppäinlukitus ja näytönsäästäjä päällä..tai jokin pikaviestiohjelma joka toimii mun nokia E6 ja vaimon iphone4 kännyn välillä..

-paikannin iphone mobileme tyyliin, että jos känny katoaa nii tietokoneelta voi katsoa,missä se känny nyt lojuu..

-päiväkirja, johon voi kirjoittaa ajatuksia ja päivän tapahtumia ja lukita se salasanalla..

-viisarikellonäyttö näytölle ja näytönsäästäjään.

Onhan näitä muitakin,mitä toivon kännykältä..
    Harmittaa kun kaupoissa jotka myy kännyköitä,eivät voi asentaa ohjelmia kännyihin valmiiksi pyydettäessä. Sellaisesta palvelusta voisin maksaakkin jotain..

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Palvelua voi tiedustella omalta kauppiaalta. kaupanpäälliseksi tuskin saa.

Jaa tämä viestiketju