1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palvelu 110 %

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja veikko, 30/4/03.

1. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Kiittelen Esaa ja Puhelinkioskia todella mainiosta palvelusta, joka oli otsikonkin mukaan ainakin 110-prosenttista.

2. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse kiitän myös onnistuneesta kaupasta, mutta iso miinus tuli tavaran pakkaamisesta (Puhelimen laatikko oli pahasti kärsinyt kuljetuksessa, myös takuukuitti oli revennyt)

Edit : Esa korjasi asian hienosti, kiitoksia paljon

3. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Tuota pakkaustapaa kommentoisin hieman siltä varalta että joku ihmettelee miten oikein pakkaan puhelimet. Käytän yleensä kuplapusseja, samanlaisia kuin esim. Maifon-huolto. Joskus kieltämättä paketti on litistynyt jonkin verran Postin käsittelyssä.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse ostin aikoinaan 7210:iin kamera hf:n eslata ja oli todella mukava tehdä esan kanssa kauppaa...hf olij ostian syystä jo pakettia avatessa rikki (varmaan kuljetuksessa mennyt tai jotain) ja sitten ilmoitin esalle niin hän lähetti ehjän kameran samana päivänä vaikka ei ollut saanut edes rikkinäistä takaisin vielä!
    esa on ollut paras kauppa kumppani joka minulla on ollut koskaan netissä tai livenä

5. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Uskoisin, että kyseessä oli valmistusvirhe ja tuote oli viallinen jo tehtaalta lähtiessään.

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    toi saattaa olla...itekki ihmettelin et miten on voinu tolleen mennä rikki mut harva myyjä olis lähettäny uuden tilalle tollee nettei vielä ollut saanut rikkinäistä takaisin ja sitten vielä kun mä lähetin sen takaisin niin se kierteli pari viikkoa postissakin

7. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Sori Esa, vähän off-topic......

Tuli tuosta pakkauskeskustelusta mieleen vuosien takainen Hannu Karpon ohjelma, jossa haastateltiin yrittäjää, joka valmisti muistaakseni lasisia kellotauluja tai jotain vastaavaa helposti särkyvää ja postitteli niitä sitten asiakkaille ja/tai jälleenmyyjille.

No, jutun idea oli se, että posti oli onnistunut hajoittamaan lukuisia pakattuja kellotauluja ja yrittäjä itse esitteli pakkauksia paiskomalla pakattua tuotetta pitkin ja poikin sen menemättä rikki. Ihmetystä kyllä herätti itsellänikin, miten posti oikein noita paketteja kohtelee??

Varmin tapa saada tuote hajalle taitaa olla jonkunlaisen "särkyvää" tarran käyttö pakkauksessa. Kovaa kyytiä tiedossa varmasti.

8. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jälleen uuden kaupan kanssa voin sanoa että esa todella panostaa myyntiin...vastas asiallisesti jokaiseen mun jopa vähän tyhmäänkin kysymykseen jne.

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mäkin voisin kehaista. Eli soitin Esalle n. klo 14.30 vapun aaton aattona ja kysyin, että saanko puhelimen vappuaatoksi jos tilaan nyt. Esa lupasi. Tein tilauksen ja maksoin n. klo 15. Vappuaattona sitten kävin kysymässä puhelinta postista n. klo 12.30. Ei ollut tullut. Mutta kun menin kysymään klo 16.30 niin sain puhelimen käteen. Hyvää palvelua!

10. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Onkos se nyt se kauan odotettu 5100? :)

11. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sepä se :)

Jaa tämä viestiketju