1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palmin Hotsync harmittaa

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Otus, 18/11/02.

1. Otus

Tykkäykset:
    0
    En tiedä muista Palm käyttäjistä, mutta ainakin minusta tuntuu siltä, että Hotsync systeemi olisi tehty yhdessä Microsoftin kanssa. Omistan Palm m105:n, joka on ollut minulla nyt noin 10 kuukautta. Sinä aikana olen kaksi kertaa joutunut ottamaan yhteyttä tuotetukeen, kumpikin kerta Hotsync ongelmien takia. Onneksi tuotetuki sentään toimii. Ensimmäisellä kerralla meni kaikki, mitään en saanut pelastetuksi ja ohjelmien uudelleenasentaminen oli aika tuskaista. Toisella kerralla oli vähän helpomaa, joskin Hotsyncin tekemiseen meni noin tunti (5 tai 6 megatavua tietoa), eli aivan liian kauan!!

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm.. Mulla tuo HotSync on toiminut ihan kiitettävästi, ei ole tullut edes virheilmoituksia kuin ihan muutama joskus aikoinaan.

Ainoa ongelma mikä tuon kanssa on ollut, niin lapparin kanssa IR:n kautta synkkaus ei meinannut toimia tekemälläkään. Sekin tosin sitten johtui ihan omasta kämmistä ja nyt toimii...

Jaa tämä viestiketju