1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palm TX + S-E 530i

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Candide, 5/6/06.

1. Candide

Tykkäykset:
    0
    Olen aika n0b0 varsinkin mitä pda laitteisiin tulee joten kysyisinkin miten saan puhelimeni blootoothin kautta toimimaan modeemina Palmilleni? Apuja kaipaan kipeästi kun matka edessä. kummatkin tunnistavat toisensa ja puhelimella pääsee jopa nettiin mutta ei vain tahdo toimia. Palmiin kenties asetuksia?

2. Candide

Tykkäykset:
    0
    Edistystä tapahtunut. Nyt yrittää kovasti nettiin mutta aina sama vastaus palmilta: cannot find requested page. Eli muodostaa yhteyden mutta joku klikkaa. Sivua hakee kuten kuuluukin muttta sitten tulee edellämainitsemani ilmoitus.

3. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    hmm...
    mun T|T5 ja z520i juttelee keskenään ihan moitteettomasti ja data virtaa...

pistä mulle vaikka yv:tä niin veivataan.. ja kerrotaan täällä sitten lopputulos muillekin. ok?

4. Candide

Tykkäykset:
    0
    Joo Voishan tuota katsoa vaikka huomenissa jos sais toimimaan. Sain yhdet asetukset jotka auttoi mutta eri malliin niin valikot ja kaikki ihan erilaisia. En löydä kaikia kohtia. Saattas mennä heittämällä muuten. Ja toki jaetaan tiedot kunhan pelittää. Mailit kulkee jne ni ihmetyttää ettei sit interveppi skulaa.

5. laulu

Tykkäykset:
    0
    Joko toimii GPRS-yhteys Palm TX:llä matkapuhelimen kautta? Itse virittelin kuntoon kyseisen yhdistelmän.

Jaa tämä viestiketju