1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palm tungsten W

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Nyde, 13/8/03.

1. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Mikä on paras web browser palmin tungsten w:lle? Mä laitoin jonkun matrix browserin mut siitä en tykkää...

Onko muilla kokemuksia kyseisestä laitteesta? Ja käytännöllisiä softia?

2. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Vähän asian vierestä, mutta joko W -malli on saatavilla euroopan markkinoilla?

3. Nyde

Tykkäykset:
    0
    On saatavilla.

4. mjkall

Tykkäykset:
    13
    WEBPRO, joka tulee Tungstenin vakiona on hyvä. Avantgo tulee Tungsten T2:n vakiona. Jokin XIINO (japanilaisten kehittämä) pitäisi toimia. PalmOs-pohjainen on myös Blazer, joka on Handspring Treossa vakiona. Mutta mikään selain ei ole ilmainen.

5. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Ei tässä kyl tullu mukana WEBPRO:ta. Katoin cd:ltä kaikki softat eikä tommosta oo. Saako sen ladattua jostain, en meinaa löytäny?

6. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Ja olisko mitään muita hyviä/käytännöllisiä softia tungsteeniin. En oo meinaa tätä ennen koskaan palmia käyttänyt niin en voi tietää...

7. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Tungsten

Parilta sivulta voi alkajaisiksi käydä katsomassa. Toinen on www.palmgear.com ja toinen www.palmsource.com , joita sitten voi pläräillä pöytäkoneella. Suurin osa maksaa hiukan, mutta erittäin mukavia ilmaisohjelmiakin löytyy, voi laittaa hakukohtaan vaikka freeware. Ennen imurointia kannatta tarkistaa, toimiiko 5os-versiossa. Voi tietenkin toimia, vaikka ilmoitettaa os3-versiosopivuus, mutta usein jumittaa Palmin. Tämä ei ole vaarallista. Painetaan vain Palmin selkäpuolen reset-reiästä ja deletoidaan kyseinen ohjelma koneelta.

8. joggey

Tykkäykset:
    4
    Re: Tungsten

Eikös Tungsten W käytä vanhempaa nelosversiota ossista? T, T2, C ja Zire 71 vitosversion koneita.

9. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Joo, käyttää.

10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: Tungsten

Niin taitaa olla, en ole Palm asiantuntija ja kiinitin tuohon vasta huomiota kun sanoit (C:n ja W:n välillä).
    No siinä kuitenkin välttämättä kaikki 3.X versioon tarkoitetut eivät toimi, mutta yleensä pitäisi toimia
    Edit:

11. Nyde

Tykkäykset:
    0
    No koska oon ihan tuore palm käyttäjä, niin olisiko jollain nyt kertoa jostain hyvistä ja käytännöllisistä softista mitä itse käyttää. Sokkona on vähän huono lähtee hakemaan mitään!

12. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    *heh* No et kai softaa softan takia hanki vaan tarpeittesi?
    http://www.palmgear.com/ ,
    http://www.freewarepalm.com/ ,
    http://www.pilotzone.com/ ,
    http://www.palmpilotfiles.com/ ja http://www.handango.com/ varmasti tyydyttävät tarpeesi näin aluksi.

Itse käytän etupäässä Date Book, Memo Pad, Note Pad, To Do List, Documents (Microsoft word&excel), PalmVNC, VersaMail ja WebPro -ohjelmia. Oliko tämä avuksi? ;)

13. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Itse olen noita em. sivustoja penkonut faxiohjelmaa etsien. Onko täällä pyörivillä kokemusta jostain faxien lähetyksen, editoinnin ja vastaanottamisen mahdollistavista sovelluksista?

Tungsten W olisi kiikarissa ja mm. faxit pitäisi saada hoidettua.

14. Nyde

Tykkäykset:
    0
    On avuksi! Kiitos!

15. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Tapin Palm-sivu

16. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Tätä mä tarkotin. Kiitos Tapi!!!

17. joggey

Tykkäykset:
    4
  18. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jep tuota en muistanutkaan mainita, tuolla ääkköset tulevat kuin itsestään ;) Suosittelen! (vaan onko tuolle tarvetta Tungsten W:llä?)

19. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Mä oon kirjottanu tolla näppiksellä mikä siinä on. Ääkköset tulee suht´. helposti.

20. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Millä näppäinyhdistelmällä ääkköset/öökköset tulevat?
    W -kone on edelleen harkinnassa, nyt näytti jo Stockallekin ilmestyneen. Hinta tosin oli jotain n.670€.

Mistä Nyde omasi hankit/tilasit?

Jaa tämä viestiketju