1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palm Tungsten T3 + Nokia 6600 ongelma odottaa ratkaisuaan?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jusamiitti, 1/4/04.

1. Jusamiitti

Tykkäykset:
    0
    Eli täälä on muissakin aiheissa käsitelty ongelmaa joka koskee Palm Tungsten T3-kämmenmikron yhdistämistä nettiin bluetoothilla ja gprs-yhteydellä. Muiden puhelinten kanssa ongelmat johtuivat ilmeisesti lähinnä nakkisormista, mutta Nokia 6600-puhelimen kanssa on kuulemma ollut ongelmia jotka valmistajatkin ovat myöntäneet. Tämä threadi koskeekin vain sitä mallia.

Olen silti saanut kuvan, että jotkut ovat yhteyden saaneet silti toimimaan myös 6600:lla.

Kysymys kuuluukin:

Mitä pitää 6600-puhelimen kanssa tehdä erilailla, että netti saadaan toimimaan T3-mallissa? Onko tietoa että koska 6600-mallia varten tulee Palmille ajurit?

Ostin juuri Palmini Nokialaisen kaveriksi ja vasta sen jälkeen tietenkin luin vasta tietenkin sen jälkeen tuosta ongelmasta. Olen kaikkeni yrittänyt saada nettiä toimimaan, mutta puhelin vain kytkee gprs:sän päälle, mutta sivut ei avaudu.

Olisin enemmän kuin kiitollinen niille, jotka auttaisivat tässä ongelmassa! Tässä alkaa vähän tuntua että on rahat menneet hukkaan, kun kummastakaan ei silti haluaisi luopua.

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Palm Tungsten T3 + Nokia 6600 ongelma odottaa ratkaisuaa

Saamieni tietojen mukaan ajureita ei vältämättä tule koskaan, koska pelkkä ajuri Palmin puolelle ei ole kuin puolikas ratkaisu ongelmaan (myös Nokian pitäisi tehdä tarvittavat muutokset omaan päähänsä).

Itse saman kombon kanssa pitkään tapelleena luovutin ja möin T3:n ja ostin tilalle tuon iPAQin. Nyt olen kuitenkin vaihtamassa 6600:aa 6230:aan joten voisin vaikka palata T3:n käyttäjäksi.

Et ole yksin ongelmasi kanssa. Olen maahantuojan kanssa jutellut ja maahantuoja sekä Palm ovat hyvinkin tietoisia ongelmasta. Nokialta en ole mitään virallista meriselvitystä kuullut, mutta jotenkin tuntuu etteivät ole kovin kiinnostuneita tukemaan älypuhelimiensa kilpailijaa korjaamalla 6600:n rajapinnan.

3. pkortela

Tykkäykset:
    1
    Toimiiko tuo Tungsten T3 sitten Nokia 6820:lla tai uudella 6230:lla? Palmi voisi kiinnostaa, mutta jos 6600:n kanssa on ongelmia, niin onko niitä muidenkin uusien Nokialaisten kanssa?

Olen kyllä kuullut että 6600:n bluetooth on varsin ongelmallinen 6820:een verrattuna, josta minulla kyllä bluettooth toimii PC:hen.

4. Jusamiitti

Tykkäykset:
    0
    Eli laite toimii kyllä muiden mallien kanssa ja niistä voi keskustella seuraavassa threadissa:

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=23958&highlight=tungsten+t3

Mutta 6600 on ongelma. Oletteko kuulleet että joku olisi saanut silti netin toimimaan tällä yhdistelmällä? Itse olen saanut sellaisen kuvan ettei se olisi ihan mahdotonta silti.

Niin ja liittymäni on DNA, joten jos siinä joutuu jotain poikkeuksellista tekemään, niin kertokaa toki.

Nyt vaan apuja lisää! Auttakaa ihmiset!

5. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    No jos eivät Palmillakaan ole saaneet yhdistelmää toimimaan niin kuin joku muu? En ole kuullut kenenkään saaneen sitä toimimaan sillä varmasti etsinässäni olisin johonkin siihen viittaavaan varmasti jo törmännyt.

Mistä semmoisen kuvan olet saanut? -Nokia ei hommaa tue joten mahdotonta se nyt vaan on.

6. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Onko 6600 + T2 yhdistelmällä havaittu samat ongelmat kuin T3:lla vai pelaako bt niillä?

7. Jusamiitti

Tykkäykset:
    0
    Samat ongelmat on kaikilla Palmin T-malleilla 6600:n kanssa. Tietääkö kukaan, että onko korjauspäivityksiä tulossa kenties?

8. kuurna

Tykkäykset:
    0
    t3 + 6600

itse ostin kanssa tällä viikolla T3, muuten sika makee mutta...
    joo ongelmia tuntuu olevan. kuinka sait gprs:n kytkettyä päälle, itse en ole saanut vielä sitäkään aikaiseksi. mikä liittymä sinulla on? itsellä saunalahti. ajattelin että kysäsen tästä ongelmasta palmin tuotetuesta kun kerkiän.

9. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Re: t3 + 6600

Lucky you... ja sulla on kanssa 6600?

T3+6600:lla on ihan turha yrittää saada GPRS:ää(kään) päälle sillä yhdistelmä ei toimi, vaikka liittymä olisi mikä. Palmin tuotetuki ei pysty auttamaan kun ongelma tulee Nokian puolelta...

Jaa tämä viestiketju