1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palm Tungsten ja WAP-asetukset

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja mjkall, 5/1/03.

1. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Onko jollain toimiva WAP-selain Palm Tungstenin ja Ericsson(T39) puhelimen välillä. Operaattori Sonera. Virittäessäni WEB-puolen kuntoon häipyi jokin WAP-asetus vääräksi ja nyt ilmoittaa "invalid Gateway address. Please check your preference. (4670)." Muuten puhelimen BT-yhteys ja oma WAP sekä WEB-yhteys palmin selaimella toimivat hyvin. Mikä mahtaisi olla Palmin wap-selaimen Gateway Server olla? Numero (195.156.025.004 ei toimi) ja mikä Gateway ID (ohjeessa sanotaan voivan olla numero tai nimi?) Soneran omilta asetussivuilta tai valmiista vastauksista ei ollut apua. Kiitti jos joku tarjoaa tietäväistä apua.

2. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Muistaakseni T39:ssä käytettävä datapalvelu PITÄÄ olla ensimmäisenä "CID=1" muuten ei toimi. Mulla oli sama(nlainen) ongelma m505+T39m yhdistelmän kanssa.
    Ei muuta kuin poista datayhteydet ja asenna takaisin, mutta varmista, että käyttämäsi data-yhteys tulee ensimmäiseksi.
    Mulla rupes toimimaan heti kun nämä asiat oli kunnossa.
    (Oper. RL, eikä löytynyt sieltäkään mitään apua..)

Oon itsekin aatellu päivittää TT:hen, piru vaan kun ei oo opiskelijalla vielä varaa..

3. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Palmin GPRS-asetukset

Nyt toimii, ilmeisesti CID-asetuksissa oli myös vikaa, mutta myös PALMin WAP- ja WEB-asetukset vaativat aika paljon fiilaamista. Nyt ne sitten löytyvät ainakin Soneran teknisen tuen mapista. Kiitti kuitenkin vinkistä.

Jaa tämä viestiketju