1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palm Photos -ohjelma, miten palautetaan?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Samppa D, 29/10/03.

1. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Ongelma on varsin kummallinen,
    Tungsten T2 teki jokunen viikko sitten tenän kolmannen osapuolen ohjelmaa asentaessa. Error oli sitä luokkaa että hard reset oli välttämätön. Kun laite yritti palauttaa backupit, meni se tietysti uudestaan jumiin koska siirsi taas nuo terminoituneet filet Palmiin. ko. ohjelman kaikista tiedostoista ei päässyt millään selville, jotta ne olisi saanut manuaalisesti poistettua backup -kansiosta, joten koska ohjelmia ei koneessa paljoa ollut, katsoin parhaaksi asentaa desktopin uudestaan ja tehdä hard resetin, jonka jälkeen Palm kokosi itsensä pystyyn "puhtaalle pöydälle".
    Tämän jälkeen kaikki meni kuten pitikin ja homma on pelannut niin ok, kuin vain voi pelata. Mutta...viikko sitten huomasin että hetkinen, Palmista puuttuu kokonaan Palm Photos -ohjelma. Tuota ohjelmaa ei löydy myöskään tietokoneen backup kansiosta.

Millä ihmeellä sen saa jostain taiottua takaisin?

Olen kokeillut "korjata" desktopin desktop cd:llä, ja tämän jälkeen synkronoida palm photos:in desktop overwrites handheld -tyyliin, se ei auta.
    Olen kokeillut installoida desktopin uudestaan vanhan päälle, ei auta.
    Olen koittanut penkoa Palmin sivuja muutaman tunnin, tuota ohjelmaa en (ainakaan vielä) ole sieltä löytänyt, koska ilmeisesti on tosiaan vain Palmiin itseensä kuuluva.

Pitääkö tässä taas tehdä hard reset ja toivoa parasta...vai osaisiko joku ehdottaa parempaa vaihtoehtoa?

2. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Eikö sitä ohjelmaa ole siinä lisä-rompullakaan???
    Mulla ainakin T1:sen kanssa tuli 2 romppua, joista toisella oli "lisäsoftat".
    (meni kylmät väreet selkäpiissä...hrrr, vastaava ongelma itsellä, kun vaihdoin OS4:sta OS5:seen)

3. Samppa D

Tykkäykset:
    0
    Ei ole. Tämä on sellainen versio, jossa tuo Palm Photos -ohjelma on siinä perus CD:llä, eli sen kuuluisi/kuuluu olla perusominaisuus.
    Se tästä ongelmasta tekeekin jotenkin mielisairaan, asensin hard resetin jälkeen desktopin uudestaan, uuteen paikkaan, eli ihan tyhjän version johon ei haettu taustalle mitään vanhaa. Ohjelma on kuitenkin näemmä jättänyt asentamatta Palm Photosin, vaikka desktop asennettiin kokonaisuudessaan.
    Ei korjaannu asentamalla päälle uudestaan desktop ilman Palm Photosia ja perään uudestaan Photosin kanssa. Ei korjaannu "korjaamalla" desktopia. Ja erikseen tuota ohjelmaa ei mistään saa asennettua.

Nyt olen päässyt asiassa jo sen verran eteenpäin että sain Palmille asentumaan Palm Photosin kuvakkeen kun nappasin sen vanhasta tallessa olevasta backup kansiosta. Mutta se ei paljoa lohduta kun ei ole minkäänlaista havaintoa mitä kaikkia muita tiedostoja siihen kuuluu, eikä millään aiheeseen sopivalla Palmin ohjelmalla pääse sitä edes selvittämään koska nuo filet eivät ole Palmissa. Huvikseen ei Palmiin viitsi alkaa heitellä tiedostoja ja karsimaan ylimääräisiä, koska mukaan saattaa sitten mennä myös joku koko sählingin aloittaneista sanakirjaohjelman tiedostoista.

Jaa tämä viestiketju