1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

paljonko tilaa M55:ssa soittoäänille?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Pappa-Smurffi, 30/1/04.

1. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0
    Niin, paljonko sitä on, ja onko sitä saatavissa lisää jollakin keinolla?

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Voithan sä käyttää melkein koko luurin muistin soittoäänille, jos hullu oot. Mulla on luurissa n. 40 midiä + muutama wav. Muistia saa lisää jollain ihmekonsteilla, mm. poistamalla kielipakkauksia luurista tjms. Mä en oikein tiedä niistä..

3. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0
    Hullu ehkä käyttääkin...

Juuri sen takia minua se muistin määrä kiinnostaakin, että voisin vähän miettiä kuinka pieneksi WAV-äänet pitää saada jotta niitä muutama luuriin mahtuisi.

4. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Valikko -> Arkisto -> Lisätoim -> Aseman tiedot

Siellä näkyy vapaa tila, jos sitä etsit. Lisää saa, kun poistaa tavaraa. Itse olen poistanut suurimman osan valmiista kuvista ja soittoäänistä. Valmiit javapelit siirsin koneelle säilytykseen, kun en niitä jaksanut pelata.

5. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0
    AKO,

Paljonko sinulla jäi vapaata näiden poistojen jäljiltä?

6. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Parhaiten saa lisää tilaa tekemällä sen Disk B patchin, tosin vain silloin jos java ohjelmat vievät sinulta tilaa kännyssä.

7. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0
    Java ei tilaa vie koska en aio juuri sillä leikkiä. Joten, onko tämä lisätila käytettävissä esim. soittoäänille, logoille, yms.?

8. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Jaa-a, enpä nyt ihan tarkasti muista, mutta vakionahan sitä tilaa on jotain 900-1000KB. Wappo, Cubasis Mobile ja XGames vie yhteensä vajaat 400KB eli ne poistamalla saa ihan kivasti tilaa.

Puhelimen valmiit wav-soittoäänet vie nekin aika paljon tilaa, niistä jätin ainoastaan sen oldphoneringin kun se on niin kiva herätyskelloääni =). Kuvat ei ihan hirveästi vie tilaa, gif-animaatiot jonkin verran.

Kun poistin kaiken omasta mielestäni turhan, tilaa oli varmaankin n. 1600KB, ja sen voi käyttää ihan miten haluaa. Käytännössä kannattaa jättää vähintään 150KB vapaata tilaa, niin ei tule ongelmia esim. MMS-viestien tai sanelukoneen kanssa.

9. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedoista!

10. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Ikävä kyllä ei =( vain javallle.

Jaa tämä viestiketju