KaZa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
40   0   0
Reaktiopisteet
1345
Puhelinmalli
XXX
Sama homma. Haluaisin myös, että lukitusnäytöltä saisi herätyksen ohitettua jos herää ennen kellon soittoa. Minulla on siis puhelimen herätys varalla ja garmin herättää tärinällä
Tuolla iOS-ketjussa taidettiinkin juuri vastata tähän kysymykseen. Eli pitää ottaa se Unikello käyttöön ja sitten lukitus näytöltä pitkään painamalla herätystä saa sen ohitettua.

J650

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
35
Puhelinmalli
Cat s61
Tuolla iOS-ketjussa taidettiinkin juuri vastata tähän kysymykseen. Eli pitää ottaa se Unikello käyttöön ja sitten lukitus näytöltä pitkään painamalla herätystä saa sen ohitettua.
No perhana. Täytyypä testata

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
511
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter
Toimiiko muilla "Paras sää" appi? Täällä 12 Pro Max:ssa näyttää vain sen logonsa jonka jälkeen sulkee itsensä/katoaa ruudulta.

Averell

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1672
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro Max
Toimiiko muilla "Paras sää" appi? Täällä 12 Pro Max:ssa näyttää vain sen logonsa jonka jälkeen sulkee itsensä/katoaa ruudulta.
Hyvin toimii täällä ainakin, sama puhelinmallikin.

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
511
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter

OK. Pitänee testata uudestaan kunhan saan SIM-kortin tuohon sisälle sillä muuta eroa en oikein keksi mistä tuo voisi johtua.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Huawei p20 ja Iphone8
Onko iphonen latausta mahdollista rajata esim 90% eli kun laittaa yöksi lataukseen niin puhelin lataisi vaan 90% ja lopettaisi latauksen. Tarkoitus vaan säästää akkua.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
3576
Puhelinmalli
Iphone Pro Max 256
Onko iphonen latausta mahdollista rajata esim 90% eli kun laittaa yöksi lataukseen niin puhelin lataisi vaan 90% ja lopettaisi latauksen. Tarkoitus vaan säästää akkua.
Ei ainakaan 11 pro maxilla mennyt akku huonoksi vaikka vuoden latas yöllä optimoitu lataus päällä. 98% on akun kunto tällä hetkellä. Itse väitän että pikalaturilla hehkuttamalla menee nopeemmin huonoks. Itse käytin vanhaa 5w laturia.

maaq

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
133
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max

Itselläni on about vuoden vanha 11 pro max ja akusta on jäljellä 97%. Latailen joka yö tai joka toinen yö riippuen kuinka akku päivän aikana kuluu. Käytän belkinin langatonta 7,5W yöpöydällä olevaa ständilaturia. Se virallisesti applen hyväksymä malli, joten 7,5 wattia on oikeasti käytössä ja optimoitu akun lataus toimii.

Mitään hinkua 12-sarjan ostamiselle ei ole. Itse näen mallit keskeneräisinä ja ”paluuna taaksepäin”. Itse asiassa olen ennemmin kauhuissani, kuinka kauan tuo vaihe kestää ja kuinka kauan kestää, että apple menee taaksepäin menemisen sijaan eteenpäin. Eli käännettynä - kuinka kauan kestää, että tulee vähintään yhtä hyvä luuri kuin tää 11 pro max on. Mitä tapahtuu jos tämä hajoaa?

Jotenkin vain näen asian niin, että tää 11-sarja on parasta mitä apple on tehnyt ja nyt applella on alkanut jonkinlainen ”kikkailuvaihe”. Design vaihdetaan 10 vuotta vanhemmaksi ja leikitään kaiken maailman magneettien kanssa. Laitetaan laitteeseen täysin susi 5G, esimerkiksi vaikka juuri 120 hz näytön kustannuksella. Pienennetään akkuja jne...

Toivon siis akun kestävän monta monta vuotta. Ja uskon siihen.

Liitteet

• E9329045-B636-4A17-9875-F127AA518C19.jpeg
    E9329045-B636-4A17-9875-F127AA518C19.jpeg
    190.5 KB · Katsottu: 17

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
3967
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro Max & Oneplus 7 Pro
Itselläni on about vuoden vanha 11 pro max ja akusta on jäljellä 97%. Latailen joka yö tai joka toinen yö riippuen kuinka akku päivän aikana kuluu. Käytän belkinin langatonta 7,5W yöpöydällä olevaa ständilaturia. Se virallisesti applen hyväksymä malli, joten 7,5 wattia on oikeasti käytössä ja optimoitu akun lataus toimii.

Mitään hinkua 12-sarjan ostamiselle ei ole. Itse näen mallit keskeneräisinä ja ”paluuna taaksepäin”. Itse asiassa olen ennemmin kauhuissani, kuinka kauan tuo vaihe kestää ja kuinka kauan kestää, että apple menee taaksepäin menemisen sijaan eteenpäin. Eli käännettynä - kuinka kauan kestää, että tulee vähintään yhtä hyvä luuri kuin tää 11 pro max on. Mitä tapahtuu jos tämä hajoaa?

Jotenkin vain näen asian niin, että tää 11-sarja on parasta mitä apple on tehnyt ja nyt applella on alkanut jonkinlainen ”kikkailuvaihe”. Design vaihdetaan 10 vuotta vanhemmaksi ja leikitään kaiken maailman magneettien kanssa. Laitetaan laitteeseen täysin susi 5G, esimerkiksi vaikka juuri 120 hz näytön kustannuksella. Pienennetään akkuja jne...

En mä vaan näe 12 pro maxissa mitään huonompaa kuin 11 maxissa.
5G:tä ei tarvitse käyttää ja sen voi kytkeä pois päältä, akku kestää ihan samanlailla, käteen parempi, kamera paljon parempi jne.
Toki jos ei kaipaa mitään noista niin 11 pro max edelleen hyvä laite, mutta missään nimessä se ei parempi ole kuin 12.
Muotoilu on makuasia, mutta ainakin omaan näppiin iso luuri istuu paaaljon paremmin tasaisilla reunoilla, etuna vielä se et saa kunnon lasikalvon suojaamaan näyttöä kun on täysin tasainen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Puhelinmalli
iPhone 12 mini
Kopioin kysymykseni tuolta 21 mini -ketjusta jos se on täällä sopivampi. Androidista siirryin iOS-maailmaan ja nyt ihmettelen että miten saan siirrettyä 4K 60fps videon tietokoneelle? Jos siirrän iCloudin kautta niin se tekee siitä 720p 30fps videon. Muun resoluution videot kyllä siirtyvät aivan normaalisti.

Puhis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   1
Reaktiopisteet
653
Puhelinmalli
Aina joku kiva vempele
Kopioin kysymykseni tuolta 21 mini -ketjusta jos se on täällä sopivampi. Androidista siirryin iOS-maailmaan ja nyt ihmettelen että miten saan siirrettyä 4K 60fps videon tietokoneelle? Jos siirrän iCloudin kautta niin se tekee siitä 720p 30fps videon. Muun resoluution videot kyllä siirtyvät aivan normaalisti.

En oo nyt aivan varma, mutta Windows koneeseen siirto onnistunee iTunes ohjelmalla ja mac:iin varmaan airdropilla :unsure:

petri_71

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
361
Onko mitään ohjelmaa millä tuon dualsim homman saisi toimimaan paremmin ja selkeämmin siis samalla tavalla miten se on toteutettu androidissa. Applen kahden simin käyttö on oikeasti aika alkeellisesti toteutettu, ikinä ei voi esim. tietää mistä kortista soitto lähtee kun soittaa takaisin. Minulla on sim 1 oma ja sim 2 työ. Oletus sim on tuo oma. Jos soittaa takaisin niin puhelu lähtee aina tuosta oletus simistä.

Don MC

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
218
Puhelinmalli
Aina on joku laite
En oo nyt aivan varma, mutta Windows koneeseen siirto onnistunee iTunes ohjelmalla ja mac:iin varmaan airdropilla :unsure:
Maciin menee vikkelämmin piuhalla ja Macin omalla Image Capture -ohjelmalla. Airdrop toki toimii, mutta hitaammin.

Kontrolli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2313
Puhelinmalli
Apple

Hyvä puoli näissä on että varaosia löytyy, vuosienkin päästä. Akun vaihto ei mikään kallis operaatio kuitenkaan ole ja sillä saat ehkä reilun vuoden päästä taas pari vuotta huoletonta käyttöä lisää.

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
511
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter

Tuli testattua duunissa eri wifissä tuota ja siellä toimi normaalisti. Koti wifissä androidilla toimii mutta ei ios:lla... lienee jokin nuuskinta tms. kilke eri ja tuo pfsense palomuuri sitten blokkaa sen.

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
511
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter

Mikä 12-sarjassa on mielestäsi eniten tuota keskeneräistä, "paluuta taaksepäin" tai huonompaa, kuin 11-sarjassa?

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
511
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter
Pitäisikö suomenkielisen Sirin osata käyttää Philips Hue valoja? Sain lisättyä ne "Home" appiin mutta en keksinyt millä käskyillä valoja pitäisi käskyttää.

Whig

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
511
Puhelinmalli
170.275 MHz transmitter
Mikä mahtaa olla helpoin tapa siirtää kuvia/videota yms. iPhoneen ja sieltä pois?
Androidilla tökkäsin johdon kiinni ja puhelin näkyi, kuin ulkoisena kiintolevynä josta siirtely oli helppoa mutta käsittääkseni tämä ei iPhonen kanssa onnistu?

Toinen kysymys: Löytyykö iPhonelle Fonecta Callerin tapaista appia joka hakee automaattisesti soittajan tiedot, kun tulee puhelu?

tth78

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
36   0   0
Reaktiopisteet
10304
Puhelinmalli
iPhone 11 pro max mega hyper super duper
Mikä mahtaa olla helpoin tapa siirtää kuvia/videota yms. iPhoneen ja sieltä pois?
Androidilla tökkäsin johdon kiinni ja puhelin näkyi, kuin ulkoisena kiintolevynä josta siirtely oli helppoa mutta käsittääkseni tämä ei iPhonen kanssa onnistu?
Airdrop?

Top Bottom