Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
3598
Puhelinmalli
Iphone Pro Max 256
Typerää ettei kamera ole faceid takana.

Just näin. Haluan jättää puhelimen välillä pöydälle kotona ja töissä. Joku näpelö välillä napsii kuvia puhelimellani. Mikä järki siinä on ettei kamera ole faceID takana. Pitäisi ainakin olla käyttäjän valittavissa haluaako estää ulkopuolisilta kameran käytön vai ei.
Taitaa olla aika villiä menoa jos kotona ja duunissa käytetään toisen puhelinta ilman lupaa. Ei siinä ymmärrän kyllä pointin että sais olla muokattavissa nuo lukitusnäytön kuvakkeet. En ainakaan itse löytänyt mistään säätöjä niille.

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6709
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Samalla tavalla se kamera aukeaa Androidillakin ilman mitään autentikaatiota eli ei tuo eroa mitenkään muista puhelimista.
Kyllä mun Motorola ainakin pyytää pääsykoodia jos lukitusnäytöltä yritän kameraa avata.

hakke

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
162
Puhelinmalli
S10 Lite
Samalla tavalla se kamera aukeaa Androidillakin ilman mitään autentikaatiota eli ei tuo eroa mitenkään muista puhelimista.

Samsungissa saa lukitusnäytön pikakuvakkeet kokonaan pois käytöstä, tai sinne voi valita vapaasti mitkä tahansa sovellukset.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
5043
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro Max
Samsungissa saa lukitusnäytön pikakuvakkeet kokonaan pois käytöstä, tai sinne voi valita vapaasti mitkä tahansa sovellukset.
Tätä olin tulossa myös itse sanomaan. Ja eikös ainakin joskus ollut saatavilla kolmannen osapuolen ohjelmia, jonka käyttöön ottamalla sai muokattua tuon lukitusnäytön, olipa mikä tahansa android kyseessä?

karkka

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
319
Typerää ettei kamera ole faceid takana.

Just näin. Haluan jättää puhelimen välillä pöydälle kotona ja töissä. Joku näpelö välillä napsii kuvia puhelimellani. Mikä järki siinä on ettei kamera ole faceID takana. Pitäisi ainakin olla käyttäjän valittavissa haluaako estää ulkopuolisilta kameran käytön vai ei.
Taisit saada jo vastauksen ettei saa estettyä. Turha tätä lienee enempää vatvoa. Mikäli se häiritsee liikaa niin iPhone myyntiin ja Androidia kaupasta ostamaan. Ennen sitä Androidin ostoa, kannattanee varmistaa saako siinä sen estettyä. Välttämättä kaikilla merkeillä ei sitä pysty tekemään.

Averell

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1672
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro Max
1. Familylinkin käyttö?
2. Androidauto->omenaversio
3. Whatsappin viestien siirto?
4. Haaveilenko jostain mihin petyn kun pääsen sormeilemaan?
1. Toimii
2. CarPlay toimii omassa autossani hyvin
3. Suurella todennäköisyydellä ei onnistu ainakaan helposti
4. Kuten täällä on monta kertaa todettu näitä pitää käyttää niin kuin Tim on aatellut😁 eli omat ihmeellisyytensä on täällä laitumella, mutta niin ne on täältä katsottuna androidissakin

XIII

Omituinen otus
Palaute - 100%
84   0   0
Reaktiopisteet
1955
Puhelinmalli
Sekakäyttäjä
iP 8 kun laittaa ajastimen päälle, se jäljellä oleva aika ei näy missään ylösalassivulle-veto valikossa enää, eikä lukitusnäytölläkään. Miksiköhän ei ?

Pitää avata kello ja sieltä katsoa. Typerää.

olpero

Tuntematon jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
918
Puhelinmalli
12 Pro Max
iP 8 kun laittaa ajastimen päälle, se jäljellä oleva aika ei näy missään ylösalassivulle-veto valikossa enää, eikä lukitusnäytölläkään. Miksiköhän ei ?

Pitää avata kello ja sieltä katsoa. Typerää.

Ootko käynnistäny puhelimen uudestaan?

Mulla näkyy noissa paikoissa X:llä ja 12:lla.

pspgo73

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
149   0   0
Reaktiopisteet
293
Puhelinmalli
Mate 20 pro
Kuka osaa sanoa miten Apple care toimii. Mietin jos ottaisi kun pystyy? Onko se sen hinnan arvoinen? Kannattaako siitä maksaa 190 euroa?🤔 vai onko ihan turha ja kotivakuutus plus kuluttajan suoja ja virhevastuu hoitaa homman?

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
5043
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro Max
Onko nuo hälytysten/herätysten äänenvoimakkuudet samat mitkä soittoäänelle ja muille ilmotuksille? Tuntuu että herätyskellon ääni on 10x kovempi mitä soittoääni.. :D

juusteri

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
50   0   0
Reaktiopisteet
401
Puhelinmalli
11 Pro Max
Onko nuo hälytysten/herätysten äänenvoimakkuudet samat mitkä soittoäänelle ja muille ilmotuksille? Tuntuu että herätyskellon ääni on 10x kovempi mitä soittoääni.. :D
Jep. Joskus hieman ärsyttänyt kun soi semmoisella semi kovalla ja kaikki talossa herää siihen. Vaikea se on vissiin koodata omalle voimakkuudelle.

Coypu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
266
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max 256, Samsung Tab S4,
Vaimo sai kikkailtua Uni Herätys kautta jotenkin inhimillisemmän herätyksen. Saattaa tosin olla että on hälytykset pienemmälläkin, en ole ihan satavarma. Siellä taisi olla erillisiä hiljaisempia ääniä tai sitten sen sai ihan oikeasti säädettyä. Itse kun herää aw5 värinään niin ei tarvitse säätää tuon iphonen tyhmän äänen voimakkuuden kanssa.

Henrikkooooo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
141
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
Olen hirveästi jäänyt kaipaamaan oneplussista sitä ominaisuutta, joka näyttää jäljellä olevan ajan herätyksen soimiseen. 😅 Saako sen siis jollakin appstoresta ladattavalla herätyskellolla näkyviin?

olpero

Tuntematon jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
918
Puhelinmalli
12 Pro Max
Vaimo sai kikkailtua Uni Herätys kautta jotenkin inhimillisemmän herätyksen. Saattaa tosin olla että on hälytykset pienemmälläkin, en ole ihan satavarma. Siellä taisi olla erillisiä hiljaisempia ääniä tai sitten sen sai ihan oikeasti säädettyä. Itse kun herää aw5 värinään niin ei tarvitse säätää tuon iphonen tyhmän äänen voimakkuuden kanssa.

Joo tuolta unikellon kautta saa säädettyä äänenvoimakkuuden ja herätysäänen inhimilliseksi. Tää aamuvirkku on ainakin sopivan pehmeä :D

A993C9E5-B4CB-4388-A976-FEA47B64D668.jpg

J650

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
36
Puhelinmalli
Cat s61
Olen hirveästi jäänyt kaipaamaan oneplussista sitä ominaisuutta, joka näyttää jäljellä olevan ajan herätyksen soimiseen. 😅 Saako sen siis jollakin appstoresta ladattavalla herätyskellolla näkyviin?
Sama homma. Haluaisin myös, että lukitusnäytöltä saisi herätyksen ohitettua jos herää ennen kellon soittoa. Minulla on siis puhelimen herätys varalla ja garmin herättää tärinällä

Top Bottom