1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Palaa pareet Kolumbuksen aspan kanssa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 9/12/04.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Olen tässä noin viikon verran koettanut soittaa Kolumbuksen asiakaspalveluun.

Jonotusajat ovat venyneet 10-25 minuuttiin saamatta vastausta.

Koko ajan pyörii nauha "odotathan vielä, palvelemme sinua mahdollisimman pian"

Olen valittanut palautelomakkella 2 kertaa, mutta mitään muutosta ei ole tullut.

Onko jollain samanlaisia ongelmia. Kertokaa ihmeessä.

Ellei tuo touhu kummene lähiaikoina, niin liittymä vaihtuu!

2. Guest Vieras

En tiedä ovatko Kolumbuksen ja Elisan asiakaspalvelu eri asioita, mutta itse olen jonotellut Elisan aspaan laajakaista-asioissa viime ja toissa viikolla kolmeen otteeseen. Ajat 35min, 45min ja 15min. Kahdella ekalla kerralla luovutin, kolmannella pääsin läpi.

Tein vikailmoituksen, joka jäi kirjaamatta. Heh. Tämä selvisi kuin seuraavana päivänä sitten soitin suoraan asentajille, eikä sinne ollut mitään ilmoitusta tullut. No, asentajilta tuli hyvää palvelua ja vika tuli korjatuksi muutamassa tunnissa.

3. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itsellenikin tuli tekstiviesti että hinnottelumalli on nyt voimassa,vaan kun en tiedä kumpi...p1 vai p2...olisin tätä kysynyt aspasta ja 3x 15 minuutin jonotus mulle saa riittää...muutakin tekemistä kuin kuunnella nauhaa...

Tämähän rupeaa olemaan kohta DNA tasoa?

4. Rasbelin

Rasbelin

Tykkäykset:
    20
    DNA:n taso on kylläkin tämän syksyn ja alkutalven ollut aivan muuta tasoa kuin tuo. Eilen jouduin odottamaan vain sellaiset 1-2 minuuttia. Kolumbuksesta ja sen asiakaspalvelusta itsellänikin huonoja kokemuksia.

5. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    eix sieltä tule se mikä on TILATTU :)

6. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    niinhän pitäisi,mutta kun on vaihdettu hinnoittelumallia,ja jäi epävarmaksi kumpi on kyseessä.

7. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    Yle oli yhteyksissä

Ylen ohjelma, olisko nyt ollu Kuningaskuluttaja vai joku muu ajankohtainen ohjelma, oli yhteyksissä eri asiakaspalveluihin laajakaista-asioissa. Elisalla oli jono soittohetkellä tyyppiin 42 minuuttia. Sen päälle loistosivallus: oli haastateltu Elisan jotain johtajaa ja haastattelusta poimittu pieni pala "se on aivan kohtuuttoman pitkä jono" jonka jälkeen pätkä nopeasti poikki ja toimittaja sanoo: "kuluttajaviranomaiset ovat täysin samaa mieltä". :)

8. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Siis et tiedä, että vaihdoitko p1 vai p2 ?

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tarkoitat mitä, on vastattu, mutta ei sinun kysymykseen ole tullut vastausta? Eikä tuollainen jonutus aikana ole aivan mahdoton.

Mihin muutusta, jonotus aikoihin? tuskin nyt tuossa ajassa.

Jonottaan on joutunut sinne tänne aina välillä.

Kannattaa unohtoo virtuaalipalvelut ja siirtyy henkilkohtaiseen palveluun jos se on tärkeää.

10. Hapa

Tykkäykset:
    0
    Siirtykää ACN:n asiakkaiks. Kolme puhelua oon soittanu sinne aspaan, ja jonotusaika yhteensä noilta kolmelta puhelulta on yhteensä alle 10 sekuntia.

11. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Ennemmin luopuisin toisesta kiveksestäni.

12. J2EE

Tykkäykset:
    0
    Tämä oli mielestäni yksi parhaita kommentteja mitä olen tällä foorumilla kuullut. :) :) :)

13. Hapa

Tykkäykset:
    0
    Kommentillasi vahvistat sitä käsitystä joka minulla on Saunalahden asiakkaista.

Omalla kokemuksellani, Saunalahti on operaattorina ihan paska ja ACN:ssä ei ole mitään vikaa.

14. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Mikähän tuo käsitys saunalahden asiakkaista nyt sitten oikein on? Kaikkia saunalahden asiakkaita varmaan kiinnostaa. Esittämäni mielipiteeeni oli omani. Taidat olla myös aikalailla yksin tuon mielipiteesi kanssa että acn:ssä ei ole mitään vikaa. Uskallan väittää että saunalahtea pidetään luotettavampana firmana suomessa kuin acn:nää. Kannattaa lukea noita acn topicceja täälä foorumilla, niistä saa melko hyvän ajatuksen siitä mitä ihmiset ajattelevat acn operaattorista..

15. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Keskustelu ei ole enää otsikon mukaista, joten eiköhän olisi syytä pysyä aiheessa. Nuo edelliset ACN ketjuun kiitos.

16. Hapa

Tykkäykset:
    0
    Eihän ne sinnekkään kuulu, sillä viestien sisällöstä puolet oli Saunalahtea käsittelevää. Jokuhan siitäkin taas näkisi vaivaa. Vaikkei sitä suoranaisesti säännöissä kielletäkkään, luulisin, että uusi ketju jossa solvataan/mustamaalataan saunalahden toimintaa, tulisi tiensä päähän ja lukituksi nopeasti, vaikka ketjussa ei esitettäisi yhtäkään valheellista syytöstä.

17. Arska99

Tykkäykset:
    1
    Kyllä minäkin mieluummin kiveksen löisin vastaanottavaan kouraan, ja Saunalahdelle olen tähän mennessä tuottanut laskutettavaa vajaa 5 senttiä; Soneralle ja Elisalle sitäkin enemmän.

Mutta kyllä, kannatan: pidetään keskustelu Kolumbukseen liittyvänä.

18. Arska99

Tykkäykset:
    1
    Kuuleman mukaan laajakaistajonotukset ovat aivan eri luokkaa kuin GSM-jonotukset. Kännykkäaspa on vastannut 0-10 min sisällä, kun olen soittanut - yleensä alle 3 min.

19. Telepaatti

Tykkäykset:
    0
    Onko kolumbuksen aspan jonotus ja puhuminen ollu miten pitkään maksuton?
    Ite huomasin tänäiltana kolumbuksen kotisivulla käydessä että aspan jonotus ja puhuminen olis maksuton, jos vaikka onkin maksuton silti ei paljon lohduta kun jono seisoo mutta pientä edistystä asiassa kuitenkin!

http://www.kolumbus.com/asiakaspalvelu.html

20. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Joop, ei ollut muutama päivä sitten ainakaan mainintaa. Tuolloin laskeskelin, että kuinka pitkään asiakaspalveluun voi soitella liittymänvaihdossa (Elisa, jossa aspa ilmainen -> Kolumbus) säästyneillä rahoilla, omalla käyttäjäprofiililla määrä oli luokkaa 300min/kk. En nyt tuollaisia jonotusmääriä tietenkään toivo, vaikka ilmaista onkin ja mielestäni tuo K5:n ym. hinnoittelun vaihtamisen K1:een jättäminen asiakkaan kontolle oli huonosti hoidettu ja turhia jonoja aiheuttava.

Jaa tämä viestiketju