Nightuser
Tunnettu jäsen
- Reaktiopisteet
- 12179
- Puhelinmalli
- MG7PWR
Venom: Let There Be Carnage
VENOM: LET THERE BE CARNAGE - Official Trailer 2
Venom: Let There Be Carnage
Ei tuo Black Widow mikään niin erityinen ole. Vähän ehkä keskeneräisen oloinen. Joskin ideana olisi voinut olla hyväkinEka Venom oli ihan ok, mutta hukkasi potentiaalinsa siihen, että oltiin tehty "perheleffa". Olisi pitänyt ottaa sellainen Deadpool-linja, että antaa mennä vaan ja ikäraja on sit mikä on. Hyvin löysi Deadpoolikin katsojia, ikärajasta huolimatta.
Mutta joo asiaan. Kyllä toi Venom itseänikin kiinnostaa. Muutenkin Marvelin sarjisten parissa kasvaneena pikkuskidinä kaikki Marvelit kiinnostaa. Toiset enemmän kuin toiset. Eniten ehkä tuleva Guardians of the Galaxy vol. 3, mutta myös Eternals, Hämis ja Black Widow. Ja kaikki muut. #sarjisnörtti
Viimeinkin traileri uudesta Matrixista.
Itse ainaki odotan vielä kovemmin.Eilen katoin tuon trailerin ja en ole enää varma odotanko tuota elokuvaa![]()
Sama. Vaikutti, että palataan "alkuperäisen" tasolle.Itse ainaki odotan vielä kovemmin.![]()
Plus 1. Mulla oli odotukset nollissa kakkosen ja kolmosen jälkeen, mutta trailerin perusteella oli kyllä kova. Cyberpunk John Wick meininki tuli varsinkin alkupuolen menosta kun ei ollut enää siloposki Neo vaan vähän vanhempi kaveri.Sama. Vaikutti, että palataan "alkuperäisen" tasolle.
Tämä on kyllä omalla katselulistallani:
Ihan kannatuksen takia jo pelkästään.
John Wick 4.
Saa nähdä. Ollut ihan ok "sarja" tähän saakka.Ykkönen hyvä, kakkonen kelpo, kolmonen huono ja väsynyt. Nelonen…?