1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P900 synkronointiongelma

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja etautio, 7/9/04.

  1. etautio

    Liittynyt:
    4/5/04
    Viestit:
    4
    Tykkäykset:
    0
    Minulla on ongelma P900n kalenterin synkronoinnin kanssa.

    Synkronointi käynnistyy normaalisti. Mutta kun tulee ilmoitus: "Synkronointi valmis", käy ilmi, että mitään tietoa ei ole liikkunut MS Outlookin kalenterista P900een. Asetukset ovat kuitenkin oikein. Ongelma toistuu, vaikka valitsen pakotetun täyden synkronoinnin asetuksella, jossa Outlookin data korvaa puhelimen datan.

    Ongelma toistuu myös, vaikka olen uudelleeninstalloinut P900n synkronointiohjelman PClleni.

    Ohjelmat ja käyttöjärjestelmä: Ms Outlook 2003 (11.5608.5703); Windows XP Professional 5.1.2600 SP 1 Build 2600; P900n ohjelmisto päivitetty viime helmikuussa; SE PC Suite päivitetty tuoreimpaan versioon.
     
  2. Andreas

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    508
    Tykkäykset:
    0
    Ja Sync station settingsistä olet valinnut Outookin synkkauksen kohteeksi jokaisessa kohdassa (kalenteri, kontaktirekisteri, jne)?

    Ja kun Outook kysyy annetaanko sovellukselle lupa päästä sorkkimaan, annat luvan?
     
  3. etautio

    Liittynyt:
    4/5/04
    Viestit:
    4
    Tykkäykset:
    0
    Kyllä. Outlookin asetukset ovat joka kohdassa oikein. Samoin lupa annetaan aina. Synkronointi toimi aikaisemmin. Sitten se vain lakkasi toimimasta. Kaikki asetusvaihtoehdot on kokeiltu.

    P900n toimivuus heikkenee olennaisesti, mikäli kalenterin ylläpito ei onnistu. Menee vähän pohja konseptin alta.
     
  4. pastorisilli

    Liittynyt:
    12/4/04
    Viestit:
    229
    Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    NULL
    Tarkistapa Ohjauspaneelista, että Internet-asetuksista Outlook on asetetettu kalenteri ja yhteystiedoille oletussovellukseksi...
     
  5. Frank

    Frank Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    24/10/02
    Viestit:
    1481
    Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Exchange?

    Exchange Serve Setup -> Use cached mode

    Kun mailit eivät ole lainkaan omalla kiintolevylläsi SE:n softa ei osaa hakea niitä (verkosta). Haitta on tietenkin menetetty levytila, mutta toisaalta toimii nopeammin näin.
     

Jaa tämä viestiketju