1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P900 kuorien vaihto

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Diabolicum, 23/2/06.

1. Diabolicum

Diabolicum

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Sensation
    Onkos kukaan vaihtanut itse P900:n kuoria? Eli onko kuinka monimutkainen operaatio,vai kannattaako suosiolla viedä liikkeeseen vaihdettavaksi.Olis uudet kuoret,mutta ei tietoa paljonko maksaa paikalleen laitto,eikä todella viitsis mitään tyyliin 40€ maksaa pelkästä vaihdosta.

2. hifk333

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    olen vaihtanu.. :) kyllä siinä töitä on, mutta kyllä homma onnistuu, jos vähänkään pysyy ruuvari kädessä.. kuorien irrotuksen jälkeen sulle jää käteen näyttö, piirilevy ja epämääräinen läjä pikkukilkkeitä, kuten kaiuttimet, mikki, vibra, jog dial, kaikki napit jne jne.. mulla meni hommassa varmaan parisen tuntia. hieman kyllä hirvitti, että saanko sitä ikinä toimimaan enää entiseen malliin, mutta hyvin toimi/toimii.. :D

netistä ei tietääkseni löydy opasteita p900 kuorien vaihtoon, mutta voin neuvoa parhaani mukaan jos jossain kohtaa tulee probleemia..

onko sulla aidot SE kuoret, vai jotku tarvikekuoret?

3. Diabolicum

Diabolicum

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Sensation
    Tulossa on mint-kuntoiset alkuperäiset p900:n kuoret. Omassa kun tuo tyyppivika, eli näytön reunat halki tuon läpän iskujen takia.Samaten jog wheelin alapuolella pieni halkeama.
    Ajattelin että josko vaihtais itse,onko mitään kriittisiä kohtia joissa tulee olla erittäin varovainen? (muuten kuin koko ajan:) )

4. hifk333

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    no mulla oli itellä tarvikekuoret, mut tuskin ne paljon eroaa. eli mulla ei ollu niissä uusissa kuorissa mitään nappeja (virta, kamera, jogdial jne), eikä sitä infrapunan päällä olevaa mustaa muovia. myös SE logot piti irrottaa vanhoista kuorista ja liimata uusiin.. ;)
    vaihdoin myös läppään sisälmykset, eli vanhat numeronäppäimet uusiin kuoriin. onko sulle tulossa vastaavanlainen operaatio?

vaaranpaikkoja ei sen kummemmin ole. kuoret irtoo kyllä suht kiltisti ku kaikki ruuvit on aukastu. eli voimaa kannattaa säännöstellä. ;) ja kannattaa testata kapulaa kunnolla ennenku laittaa kuoret lopullisesti kiinni. että kaikki napit toimii, värinä värisee ja tietenkin että näyttö pelittää virallisesti..

onnea vaan toimenpiteeseen. kyllä se ihan hyvin luonnistuu, ku kerta mäki olen siinä onnistunu.. ;D

5. Diabolicum

Diabolicum

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Sensation
    Vanha läppä jää ainakin toistaiseksi kunnes löytyy jostain läppä.Ei siinä mitään vikaa ole muuta kuin vähän kulumaa.Ledit palaa ja kaikki napit toimii moitteetta.No pitää odotella että kuoret tulee ja alkaa operoimaan.
    Tiedustelin vielä äsken noista tulevista kuorista, ja niisä on kaikki napit paikallaan,jog wheelit yms. että ei tartte ku vaihtaa vain.Pitäis olla iisi nakki

6. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Itse olen kanssa avannut/putsannut sisältä ja ainoat mitkä vähän hirvitti oli iso näyttö joka roikkuu littukaapelin päässä ja liittimen kohdistaminen kuoria kasatessa.

Jaa tämä viestiketju