1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P900 ja GPS softa

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja tananNokia, 11/9/06.

1. tananNokia

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys,

Löytyykö tuohon kapulaan gps softaa?

Route66, tuki pelkästään p910 ja i mallia.

Wayfinder ei käy kun kasvattaa puhelinlaskua...

Mikä olisi sopiva softa? Oliin valmis ostamaan jos vaikka joltain löytyisi...

Nyt olisi apu tarpeen, yritin etsiä foorumilta mutta itse en oikein löytänyt tai osannut käyttää oikeita hakusanoja.

Nim. Epätoivoinen=)

2. JukkaP.

Tykkäykset:
    0
    Mites paljon tuo Wayfinder mielestäsi kasvattaa puhelinlaskua ? Ainakin isoimmat kaupungit saa ladattua suoraan muistikortille. Itselläni ollut tuo Wayfinder kohta kolme vuotta tuossa P900i:ssä (tosin nyt luurina 990i).

Jukka

3. tananNokia

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys,

Kertoisitko hiukan enemmän tuosta wayfinderista?

Onko jotain vuosimaksua vai miten tuo menee?
    Entä kartat mitkä ladataan netistä, maksavatko ne jotain?

Entä toimiiko kaikkien BT gps härvelien kanssa?

Netissä olisi jaossa tuo wayfinder 6,30, olisiko e hyvä ohjelmana?

Vastauksista kiitollinen.

4. JukkaP.

Tykkäykset:
    0
    Vuosimaksu on, mutta ne karttojen lataukset eivät maksa erikseen mitään. Kokemusta BT-palikoiden kanssa on kahdesta mallista eli Wayfinderin mukana tulevasta mötisköstä (kolmisen vuotta vanha). Ja sitten uudempi mokkula (sekin taitaa olla nykyisin tyrkyllä mukaan), Molemmat toimineet hyvin. Vanhempi tosin aika epäherkkä. Noista Wayfinderin versioista minulla on nyt 6.10 ja se on jo aika toimiva ohjelmana.

Jukka

5. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Mulla P900 mallissa toimi ainakin route66 ja koko suomen kartta mahtui 128mb korttiin :)

6. Henkka NR

Tykkäykset:
    0
    Mulla on myös kakkospuhelimena tuo P900 ja ajattelin siihen navi ohjelmiston asentaa, mut nyt kun sopivaa metsästelen, niin mikä tämän puhelimen sympian versio on ja mikä versio esim. tuon Route 66 ohjelman pitäisi olla että toimii luurissa.

Jaa tämä viestiketju