1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P900/Bluetooth v.1.1

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja valtsu96, 28/1/04.

1. valtsu96

Tykkäykset:
    0
    Asentelin tuollaisen "tikun" pc:hen, tarkoituksena syngronoida outlook, kaikki menikin melkein nappiin, pc ja p900 löysivät toisensa, kun napautin bluetooth valikosta serial port kuvaketta. Ongelma? Kun yhteys katkeaa on se laitettava uudelleen päälle serial port kuvakkeesta, eli ei löydä, jos napauttaa synronointi ikonia,( ilmoitus näytöllä, puhelin ei ole kytketty)ikään kuin "paritus" häviäisi? Miltäs kuulostaa?

2. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Eli kun yhteys katkeaa tai sen katkaisee, se on muodostettava uudelleen? Näin se toimii, ei vaihtoehtoja. Automaattista yhteydenmuodostusta ei ole. Paritus ei häviä, sehän vaan tarkoittaa että laitteet "luottavat" toisiinsa, koska käyttäjä on ne parittanut. Mutta yhteys ei kuitenkaan itsekseen syntyile. Olisihan se kiva jos syntyisi ainakin joissakin tapauksissa.

3. valtsu96

Tykkäykset:
    0
    Mutta kun?

Kiitos Andreas vastauksesta.Lähinnä minua ihmetyttää, kun itselläni on T610, joka käyttää XTNDConnetPC ohjelmaa, niin siinä Bluetooth toimii pelkästään ikonia näpäyttämällä (siis puhelin tietysti oltava Blue...aktivointi päällä) saa olla taskussa kalenteri päivittyy, mutta P900 ei käytä kyseista XNTDC...ohjelmaa,mitäs tästä?

4. Spicon

Tykkäykset:
    0
    Kröhöm..

Terppa! Mulla on ikivanha AVAKS:in bluetooth tikku ja ainakin meitsillä pelittää ihan hyvin XTNDConnictin kanssa.. vanhan kanssa tökki fileen siirto joskus mut mun versiolla V3.0A tuntuu pelittävän tosi hyvin. Niin ja luuri on siis P900 pari vkoa sitten päivitetyllä softalla. Toimii OutLook syncrot sun muut.. nettiä en oo saanut viä pelaan sillain et istuu vaikka sohvalla ja surffaan tietskan kautta kiinteellä yhteydellä (ilman GPRS:ää siis). ELi mulla pelaa tikku siis.. :)
    -Jarkki

5. valtsu96

Tykkäykset:
    0
    Spicon,hyvä kuulla, että sinulla pelaa P900 XTNDConnictin kanssa, täytynee asentaa se syngronointi ohjelmaksi, en vain tiennyt, että kyseinen ohjelma käy myös P900, kunhan tässä pääsen taas asenteleen, niin ilmoittelen, kuis kävi?Ps.Muuten Sonyericsson on muutanut politiikkaansa päivitysten suhteen, "jos joku ei tiedä" jokainen saa itse päivittää laitteeseensa uusimman version, kunhan muistaa ottaa varmuuskopion laitteesta, kalenteri ym. muut tiedot häviää päivityksessä!

6. Eepo

Tykkäykset:
    0
    Ratkaisu = proximity connector

Andrew Holmes ja monet muut, mm. minä, olemme eri mieltä, sillä Andyn proximity connector-ohjelmalla Px00:n ja PC:n välinen katkennut bluetooth-yhteys muodostuu automaattisesti hetken kuluttua uudelleen (kunhan Px00 ja PC ovat toistensa bluetooth-kantoalueiden sisällä).

Mutta, kuten... ...niin kannattaa varautua pieneen säätämiseen...

Jaa tämä viestiketju