1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 päivitys

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja miikkajokinen, 20/5/03.

1. miikkajokinen

Tykkäykset:
    0
    Kävin päivittämässä puhelimeni eilen ja sen jälkeen ei ole nettiyhteys toiminut tietokoneelta vaikka olen hakenut uudet WAP asetukset DNA:ta pehelimeeni ja ajanut asetukset uudelleen koneelle. Myöskään Opera ei ole toiminut tämän päivityksen jälkeen? Puhelinmen päivitys on CXC162002 R2F. Onko muilla ollut samoja ongelmia ja oletteko saaneet ratkaistua kyseisen brobleeman?

2. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Yleensä webbiyhteys vaatii GPRS -internet -asetukset, eli pelkillä WAP -asetuksilla yhteys ei onnistu.

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Minäkin kävin tässä viikon sisällä päivittämässä R2F:n puhelimeeni. Minulla on surffailu itse P800:n Operalla toiminut https:ää käyttäviä palveluja lukuunottamatta, kuten pankkipalveluja. Muistinpa tuossa, etten ollut muistanut päivityksen jälkeen tehdä sitä kuuluisaa master resetiä, joten voisikohan se olle yhteinen nimittäjä.

Mitä muut sanovat tuosta master resetin tekemättä jättämisestä. Tästä viestistä päätellen sillä voi päätellä olevan vaikutusta.

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Vastaan itse omaan kysymykseeni:

Nyt, kun tein sekä master resetin että formatoin muistikortin, Opera toimii jälleen, kuten pitää, sekä http- että https -protokollilla.

Tämä ei tietysti yksilöi sitä, vaikuttiko tuo master reset, formatointi vai molemmat yhdessä ilmiön katoamiseen.

Tiedustelin taannoin asiaa stadin Maifonista puhelimitse ja itse rouva myymälän päällikkö vakuutti minulle, ettei sillä resetillä ole mitään merkitystä tämän ilmiön suhteen. Eivät sillloin osanneet tehdä muuta, kuin ohjata Sony Ericssonin puhelintukeen, minne en viitsinyt soittaa.

No nytpä tuo asia on onneksi suurin piirtein selvinnyt.

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itse olen aina päivityksen jälkeen asentanut ohjelmat uudelleen vanhan päälle muistikortille. Yleensä ohjelmat laittavat joitain tiedostoja (*.ini , päivitys , *.dat jne.) myöskin puhelimen muistiin, joten ne eivät välttämättä toimi päivityksen jälkeen niinkuin pitäisi. Itselläni on n.10 ohjelmaa käytössä ja eihän tuohon nyt paljon aikaa kulu. Jostain syystä en oikein varmuuskopion palautukseen päivityksen jälkeen luota.

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Näin minäkin ensin tein ja kaikki muut ohjelmat toimivat, paitsi Opera. :(

7. keitsi

Tykkäykset:
    0
  8. Blazevim

Tykkäykset:
    0
    Missä näkyy uusimmat ohjelmistoversiot?

Onko netissä sivustoa jossa näkyisi uusimmat ohjelmistoversiot P800 kännyyn ja speksit mitä on korjattu/lisätty. Niin tietäisi milloin kannattaisi käydä Maifonissa päivittämässä.

9. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Re: Missä näkyy uusimmat ohjelmistoversiot?

Kokeile etsiäMy Symbian:sta.

Jaa tämä viestiketju